Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pyörin kolme tuntia pihalla hangessa. Olo on melko kuollut. Ajattelin palkita itseni lämpimällä suihkulla ja puolikkaalla subilla. Jonku leffan vois vilkasta Netflixistä. Ehdotuksia?

Meikällä alkaa kohta pyöriä Safe ja Safe House!

Lepoa salin jälkeen ja lihapullia. :haart:

:lol2:

--- --- ---
Pyörin kolme tuntia pihalla hangessa. Olo on melko kuollut. Ajattelin palkita itseni lämpimällä suihkulla ja puolikkaalla subilla. Jonku leffan vois vilkasta Netflixistä. Ehdotuksia?

Moon.

Daideilut ois taas tältä erää daideiltu \o/ Saa onnitella! :D
Vois aatella syövänsä jotain ja sit sen jälkeen heittäytyä katteleen Poirot'n kekkulointeja tai jutella teidän kanssa mukavia :)

Youtubesa biisien kuuntele linkki toisensa jälkeen vei minua syvemmälle ja tähän päädyttiin. :nohomo:
tumblr_m8yysqqdEK1rcowwdo1_1280.webp

Onko niitä villattomiakin? Siis mammutteja.

Ne jotka on sheivanneet ittensä, eihän nykyään karvoja suosita. Karvoista saakin kivat karvamatot lattioille. Karvattomat puudelitki on aikamoinen näky. :lol2:

Pitäsköhän mun alkaa velottaa pienille lapsille hymyilystä. Oon niin tyhmän näkönen ku hymyilen, että kersat alkaa vaan tuijottaa mua ja nauramaan... Pelastin kaupassa jonkun ulkomaalaisen naisen ku sen poika kiukutteli oikein urakalla. Sit ku se kersa huomas mut se alko nauramaan oikein urakalla eikä ollu kiukusta enää mitää tietoa. Sen äiti kahto vähän ihmeissään :D

Vähän sellainen vetämätön sunnuntai tunnelma, ei väsytä mutta on sellanen uupunut tylsä olo mut ei huvittais tehä ees mitään.

Huomasin ilahdukseni myös että näkyy jo ens jakson lukujärjestyskin, kerkee salillaki käymää kerranki + perjantaitki vapaita.

Ne jotka on sheivanneet ittensä, eihän nykyään karvoja suosita. Karvoista saakin kivat karvamatot lattioille. Karvattomat puudelitki on aikamoinen näky. :lol2:
Aivan, niinhän se menikin :D

Back
Ylös Bottom