Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Sit se vasta alkaakin. Alku voi olla rauhaisaa, mutta sitten: lapsia!

Niin, mut ei se vaimo silloin pidä hereillä öisin. Kyllä se on silloin, ainakin toivottavasti, miehen omista nyyteistä lähtöisin.

En muuten tajua, miks lapsille pitää ostaa leluja joista lähtee ääntä. Pehmolelut on vielä jees, mutta nokkahuilu? Ei jumalauta.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
No hyvä. Mä nimittäin pääsin ensimmäistä kertaa nettiin justiin nyt kun sekin temppuili. Wifin jakaminen kuitenkin taas toiminu jotenkin mystisesti. wtf... :rolleyes:

Nää tietokoneet kyllä ajaa säännöllisin väliajoin tälläsen hulluuden partaalle :rolleyes:

Hetken kun dataa niin tollanen ääni rupee kuulumaan pään sisällä.

En muuten tajua, miks lapsille pitää ostaa leluja joista lähtee ääntä. Pehmolelut on vielä jees, mutta nokkahuilu? Ei jumalauta.

Ihan siks et ne on kehittäviä, pehmolelun kehittävyys kun tuppaa aika pian sen vauvaiän jälkeen loppumaan.

Ei sillä, omalle lapselle en ikinä osta nokkahuilua. Sit ku se on tarpeeks iso niin opetan sen soittamaan kitaraa. Mut jos nokkahuilun saa edes lahjaksi niin pistän paskaks alta aikayksikön.

Joo, porukat sano aikoinaan samaa. Miks ala-asteelaisille annetaan nokkahuilut koulun puolesta ja käsketään vielä soittaa niitä kotona..

Niin ja siis mun lapsihan opettelee soittamaan tällein sitä kitaraa het alkuun, mitään epämusikaalista rämpytystä en hyväksy.

Ja sen jälkeen kun soittotaito on tolla tasolla aletaan treenaan grindcoree ja blackmetallia.

- - - Updated - - -

Tietokone ja kasa koodikirjoja käteen.

Aattelin alkaa iltasaduks lukemaan tota mun DirectX 11 kirjaa heti kun se alkaa ääneen reagoimaan.

Jos se ei oo toimivaa 3d-moottoria koodannu jo 5 vuotiaana niin petyn isänä!

Joo mä oon ihan sitä mieltä ettei liikaa leluja, oppiipahan käyttämään mielikuvitustaan ja tekemään käpylehmiä. Niitä on muuten semmosia hiljaisempiakin mölyleluja, just sellasia ravintolaystävällisiä jos päättää taaperon kanssa mennä Rossoon (pientä stereotypiaa).

Joo mä oon ihan sitä mieltä ettei liikaa leluja, oppiipahan käyttämään mielikuvitustaan ja tekemään käpylehmiä. Niitä on muuten semmosia hiljaisempiakin mölyleluja, just sellasia ravintolaystävällisiä jos päättää taaperon kanssa mennä Rossoon (pientä stereotypiaa).

Ei sinne ravintolaan mitä leluja mun mielestä tarvii. Ei ainakaan kaverin lapsien kanssa oo tarvinnu. Siis kun omaa ei vielä ole tullut.

Rossot nyt on oma lukunsa. Niissähän sitäpaitsi taitaa olla leikkipaikatkin.

Aattelin alkaa iltasaduks lukemaan tota mun DirectX 11 kirjaa heti kun se alkaa ääneen reagoimaan.

Jos se ei oo toimivaa 3d-moottoria koodannu jo 5 vuotiaana niin petyn isänä!

Ei hassumpi suunnitelma. Päivät muksu voikin harjoitella telinevoimistelua niin siitä tulee takuulla menestyjä.

Ei hassumpi suunnitelma. Päivät muksu voikin harjoitella telinevoimistelua niin siitä tulee takuulla menestyjä.

Ja lähtee muuten samantien 5 vuotiaana BJJ nappularyhmään nujuamaan. :whip:

Ei sinne ravintolaan mitä leluja mun mielestä tarvii. Ei ainakaan kaverin lapsien kanssa oo tarvinnu. Siis kun omaa ei vielä ole tullut.

Rossot nyt on oma lukunsa. Niissähän sitäpaitsi taitaa olla leikkipaikatkin.
Toki riippuu taaperon iästä milloin sen voi työntää sinne leikkipaikkaan...

Back
Ylös Bottom