WEIGHTLIFTING Painonnostovideoita

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja strong
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: Painonnostovideoita – tempaus, työntö ja treenipätkät

Meta description: Painonnostovideoita-ketju: tempaus- ja työntöklipit, treenipätkät, kisavideot, tekniikka-analyysit ja PR-yritykset.

Olikos tämä jo täällä aiemmin. Jos oli, niin olkoon. Hynnin 192.5kg työnnön rinnalleveto tuossa videossa on jotain perhanan brutaalia. Hynnin haastattelu lopussa on myös klassikkoainesta:worship:

Eli, Hynni vs Everi ja painonnoston SM-2005

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Sitä maallikko helposti ihmettelee, että miksi pysyä siellä syvässä kyykkyasennossa noin kauan ennen nostoyritystä.
Kerta olet maalta niin vastaan. korjatkaa jos olen väärässä:
Varmaankin keskittymisen takia, kaiken on osuttava nappiin sikäli kun on max. raudat kyseessä.
Mutta ei välttämättä kauaa kannata kyykyssä olla, sillä veri pakkautuu laskimoihin (ei pääse kiertämään) ja se ei ole noston kannalta hyvä juttu.

Varmaankin keskittymisen takia, kaiken on osuttava nappiin sikäli kun on max. raudat kyseessä.

Näin luulen minäkin, että kyse on vain keskittymisestä nostoon. Hankala homma sitten jos pään saaminen nostovalmiiksi vaatii noin pitkään, koska se on välttämätön edellytys nostolle mutta toisaalta liian pitkä keskittyminen tosiaan sotkee kropan helposti. Itselläni on samaa vikaa eli maksiminostoissa se pään saaminen nostovalmiiksi vie helposti niin pitkään, että kehon valmius kärsii liiasta odottelusta.

Manfred Nerlinger on hyvä esimerkki nostajasta, jolla jokaista nostoa edelsi puolen minuutin keskittyminen, heiluminen ja puhkuminen.

Noi Milkon treenivideot on kyllä ihan parhautta. Ihan uskomattomasti toi jätkä syttyy noihin treeneihin ja ei paljoa häviä toi valmentajakaan :) Hyvä meininki.

Noi Milkon treenivideot on kyllä ihan parhautta. Ihan uskomattomasti toi jätkä syttyy noihin treeneihin ja ei paljoa häviä toi valmentajakaan :) Hyvä meininki.

On Miikankin hyvä kyykätä, kun Tokolan pojat räyhää vieressä :)

Roinisen lomajumppaa.

Asennetta miehellä kyllä on! Mutta eikös tuollaiset reenit ole noin isolle miehelle turhan kuluttavia? En väitä että tietäisin asiasta sen enempää, mutta näin järjellä ajateltuna sarjoja ja reenejä lyhemmäksi ja rautaa lisää. Sanokaa vain jos olen väärässä.

Eiköhän tuommoiset treenit ole lähestulkoon jokaiselle painonnostajalle tuttuja. Määrän pitää olla paljon jos tahtoo pärjätä lajissa...

Tuo hynni on kyllä melkonen karhu, kiekkokin saa aika kyytiä miehen kädestä. Hynni se taisi itse joskus sanoa että jos reenais yhtään vähemmän niin ei löytäis enää urheilukentälle!

Asennetta miehellä kyllä on! Mutta eikös tuollaiset reenit ole noin isolle miehelle turhan kuluttavia? En väitä että tietäisin asiasta sen enempää, mutta näin järjellä ajateltuna sarjoja ja reenejä lyhemmäksi ja rautaa lisää. Sanokaa vain jos olen väärässä.

Samalla lailla sitä peruskuntoa tarvii kaikenkokoset äijät. Epätodellinen volyymi ja räjähtävyys tuossa silti on alusta loppuun, ei voi muuta sanoa.

veikkauksia sm-kilpailuista?itse veikkaan superin eero oja 1.teemu roininen 2.toni flink3.pienellä varauksella toni menee tempauksessa ohi jos on iskussa.

Back
Ylös Bottom