Mä ostin punasta maitoo. Kaatukohan mun dietti tähän?
Mulla on Hilja Täysmaitoa. Mmmm... kermaista.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä ostin punasta maitoo. Kaatukohan mun dietti tähän?
Sulla on varaa, ku et oo läski. Mulla lohivoileipää, vihanneksia ja kahvia Jutan seurassa.Ostin taas pullapitkon. Aika siis katsoa tämän viikon Jutta ja superdieetit :D

Mulla on Hilja Täysmaitoa. Mmmm... kermaista.
Sulla on varaa, ku et oo läski. Mulla lohivoileipää, vihanneksia ja kahvia Jutan seurassa.
Nyt pitää kyl mennä tiputtaan katolta lumia, ettei ne lävähä auton päälle. Jos en oo ölisemässä täällä illalla, niin oon vainaa.![]()
Joisin itekin jos voisin. Pitää juoda noita Eila litkuja kun ei perse kestä tavallista maitoa.
Syö, syö niin kasvat isoksi ja vahvaksi! Luin, että 'lihava katolta alas'... :D En tippunu. Lumet tippu kiltisti. Sitte sai miettiä tonninpainosia lumia lapioidessa, että kenen idiootin idea oli ne katolta pudottaa...Kohta kyllä oon läski ku vedän tämmösiä kökkömössöjä :D Eläkä ny livaha sieltä katolta alas!

Peiton alle kuumaa rommia juomaan. Ei kannata haaveillakkaan treeneistä ennen kuin on kunnolla terve.Lämpö nousi sit takas. No jumppa today :(
The impossible tuli käytyä katsomassa, todella koskettava pätkä, suosittelen katsomaan. Nyt kulutan aikaani kahvin ja datailun merkeissä kahvilassa, hullumminkin voisi siis mennä.Tein juuri jotain, mitä en ole koskaan ennen tehnyt. Kävin yksin leffassa :D
Juna lähtee vasta seitsemältä, vaihtoehtona oli kuluttaa yksin 5h vieraassa kaupungissa kauppoja kierrellen tai mennä päivänäytökseen. Arvelin, että seitsemän euron leffalippu tulee halvemmaksi ja mukavammaksi kun tuntien kiertely ja heräteostokset...The impossible tuli käytyä katsomassa, todella koskettava pätkä, suosittelen katsomaan. Nyt kulutan aikaani kahvin ja datailun merkeissä kahvilassa, hullumminkin voisi siis mennä.
Ei taida olla rommia. Jos juon kuumaa teetä ja sit aina kupillisten välissä votkashotteja?Peiton alle kuumaa rommia juomaan. Ei kannata haaveillakkaan treeneistä ennen kuin on kunnolla terve.
Ei taida olla rommia. Jos juon kuumaa teetä ja sit aina kupillisten välissä votkashotteja?
Mikset mua pyytäny leffaan? En ois kyl varmaan lähteny vaikka oisitkin, mut kuitenki ois ollu kohteliasta kysyä!
Örgh
Pahoittelen, välillä unohdan käyttäytyä :( Olisitko tullut Jyväskylään tappamaan aikaa kanssani, jos olisin kauniisti pyytänyt?
En juo olutta. Oon sillä tavalla outo. Kerettiläiseksikin on kutsuttu.Ei kun olutta. Much bettahH!
Jos olisit maksanu mun matkakulut ni oisin varmasti tullut. Tosin leffaan en olis kyl varmaan lähteny.. Jäätävän tylsää semmonen. Rahvaan huvia!
Huomennakin ehkä jotain menen katsomaan, tällä kertaa tosin Helsingin päässä, ja jonkun kanssa. Tuli lievästi orpo olo kun mukava myyjätyttö katsoi minua niin säälien kun myi minulle yhden leffalipun lähes tyhjään elokuvasaliin :DKarkit on saatanasta. Helvetin hyviä mut oksetus tulee niin nopeasti ettei siinä ole mitään kivaa.

Sinä olet kyllä harvinaisen negatiivinen ihminen! Tarvitset positiivisuutta. Vietä päivä kanssani niin tiedät mitä riemuidiotismi on![]()