Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Miten saan lisättyä kuvan profiiliini?? Tarkoituksena olis laittaa siihen omasta treenatusta kropasta kuva niin että kaikki voisivat sitten ihailla minun treenattua vartaloa.

Kiitos vastauksista, tuo kermaviilikastikehan se oli ja näköjään myös tartarkastike on samaa tavaraa. Pitäis tehdä jokupäivä.

Mitä viedä ristiäisiin lahjaksi? En ole kummi.
En haluasi mitään turhaa tai tarpeetonta ostaa. Tai sitten lahjaksi vaan rahaa, vanhemmat on tosin todella hyväpalkkaisessa työssä. :D

Edit. Mitä jos kysyn suoraan vanhemmilta mitä haluavat niin ei tarvii arpoa?

Mitä viedä ristiäisiin lahjaksi? En ole kummi.
En haluasi mitään turhaa tai tarpeetonta ostaa. Tai sitten lahjaksi vaan rahaa, vanhemmat on tosin todella hyväpalkkaisessa työssä. :D

Edit. Mitä jos kysyn suoraan vanhemmilta mitä haluavat niin ei tarvii arpoa?

Kummithan yleensä antavat ristiäislahjaksi jotain (esim. hopealusikka, valokuvakehys, säästölipas, muuta rihkamaa), mutta meilläpäin ei ainakaan muilta ristiäisvierailta odoteta mitään lahjoja. En sitte tiiä, miten muualla on tapana. Kysymällä ei varmaan pahasti mene pieleen. Voi olla, että ovat avanneet lapselle tilin, johon sitten saa lahjoituksensa tehdä.

Jos se on poika, niin osta hyvä suomalainen puukko.

Kummithan yleensä antavat ristiäislahjaksi jotain (esim. hopealusikka, valokuvakehys, säästölipas, muuta rihkamaa), mutta meilläpäin ei ainakaan muilta ristiäisvierailta odoteta mitään lahjoja. En sitte tiiä, miten muualla on tapana. Kysymällä ei varmaan pahasti mene pieleen. Voi olla, että ovat avanneet lapselle tilin, johon sitten saa lahjoituksensa tehdä.

Osta pienen lapsen kokoa oleva bändipaita. Jos siis vanhemmat kuuntelevat yhtään oikeanlaista musiikkia. Me saatiin muksulle Viikatteen paita, missä luki "Paatin tappi".

Miksei samantien vodkapulloa ja kirvestä? Puukko kuulostaa muutenkin joltain Rainerin ja Tenhon lahjalta :D

Mulle pappa osti puukon ja ainakin näin maalaispojalle se oli tosi hyvä lahja. Pysty veistelemään kaikkea ja metsästys taipaleen alkuaikoina oli myös hyödyllinen. Mä ainakin ostan serkunpojalle puukon kun se syntyy parin päivän päästä :D Ja onhan puukko nyt 100x hyödyllisempi kun joku vitun hopeelusikka jolla äiti ei kumminkaan anna syödä.

Mulle pappa osti puukon ja ainakin näin maalaispojalle se oli tosi hyvä lahja. Pysty veistelemään kaikkea ja metsästys taipaleen alkuaikoina oli myös hyödyllinen. Mä ainakin ostan serkunpojalle puukon kun se syntyy parin päivän päästä :D Ja onhan puukko nyt 100x hyödyllisempi kun joku vitun hopeelusikka jolla äiti ei kumminkaan anna syödä.

Hopeaan sijoittava ETF olisi tosiaan parempi kuin joku lusikka. :D Saisi nassikka heti paremmat mahdollisuudet tulevaisuutta varten kun sitä varallisuutta kartutettaisiin jo kehdosta asti.

Kauanko uunissa kypsennetty kanankoipi säilyy jääkaapissa syömäkelpoisena?
Tossa uunissa 3 koipee tulossa, niin voiko esim keskiviikkona vielä koiven syödä?

Uskoisin että voi hyvin syyä ehkä jopa vielä torstaina. Eihän niissä koivissa ees oo mitää syötävää..

Luulen, että ostan vaan kimpun ruusuja ja onnittelukortin kun en oikein muuta keksi. Eikö tuo ole ihan hyvä idea?

Jos se on poika, niin osta hyvä suomalainen puukko.

Se on tyttö. :D

Back
Ylös Bottom