Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

toi milbonan
IMG_7360.JPG

on vähän normaalia paksumpaa mutta minusta ainakin syötävää ellei ole sellanen mansikkasokeri herkkuperse. ja lisättävä neste on keksitty esim vesihana:)
tossakin on toi 60 g proteiinia, itte vedän salipäivänä iltapalaks puolet ja aamul loput nam nam...

Voi ei. Rupesi tekemään ihan hirveästi mieli pannukakkua tai lettuja. Mutta mulla ei ole hilloa!!!! :( Eikä marjoja. Hmm. Pilttejä kyllä olisi.

Dansku pähkinät?

Ei tarpeeksi täyttävää ja liekkö täysarvoista prodea tarpeeksi. Menee kyl päivittäin aamulla ja illalla. :)

Proteiinijuoma?

Maustettuja riisikakkuja ja leikkelettä päälle?

Palkkarit erikseen... ja vaikiampi roudata monia appeita mukana.

Kuinka paksua ja mikä tän maku on? Onko joku sitä rahkajogurttia vetäny? Mites maku verrattaessa?

Ite vannon täysin Milbonan 4.4 %:n nimeen. :haart: Näköjään muutki bodarit käy Liidelissä aina lavan ostamassa tyhjäksi. :jahas:

Jos sä jo syöt purkkikaupalla rahkaa päiväs niin eikö se jo riitä? Sähä saat sitä pian liikaa.

2-3 purkkia päivässä ei oo musta liikaa ja enemmän potari mää oon ku sä. :rolleyes:

Voi ei. Rupesi tekemään ihan hirveästi mieli pannukakkua tai lettuja. Mutta mulla ei ole hilloa!!!! :( Eikä marjoja. Hmm. Pilttejä kyllä olisi.

Täällä on joku pannarikuume leviämässä selkeesti.. Jos niihin piltteihin lisää pikkusen sokeria, niin ajaisko se hillon asiaa? Ellei se oo sitten jotain karjalanpaistipilttiä :D

Haha nyt tiedän kuka sieltä nimimerkin takaa huuteloo :) Hö voitit mut yhdellä pisteellä :( ensviikolla alkaa jo päästä treenailemaankin kunnolla että mä tuun nyppii sua punkalta sitte :D

Joo, itekki aattelin, että ens viikolla varmaan kerkee ja pystyy vähä reenailemaanki, ku porukka pääsee kaupungille ryyppäämään nii heikinhalli saattaa olla vähä tyhjempi. Pittää muistaa ottaa nyt vähä jotai omia liikuntavaatteita mukaan, nii ei smurffeissa tarvii reenata, vaikka yllättävän mukavan tuntuiset ovatkin.

Nyt on hyvä ku on sitä nuuskaa nii ei tarvii yhtä kiekkoo säästeliäästi käyttää 2 viikkoo :D Mähän tienasin nuuskaa särmäämällä tupakaverin punkkaa sen jälkeen ku omat nuuskat loppu heti alkuunsa.

Täällä on joku pannarikuume leviämässä selkeesti.. Jos niihin piltteihin lisää pikkusen sokeria, niin ajaisko se hillon asiaa? Ellei se oo sitten jotain karjalanpaistipilttiä :D

Haha, ei, ihan kuningatarta. :D Ainut ero on siinä, että minä en tee mitään bodariproteiinipannareita, vaan ihanan epäterveellisiä aitoja oikeita lettuja. :)

Tästä tuli mieleen. Heitin eilen ne pilalle menneet prodepannarit jääkaappiin ja äsken uskaltauduin maistamaan niin todella hyvää on. :kuola:

Haha, ei, ihan kuningatarta. :D Ainut ero on siinä, että minä en tee mitään bodariproteiinipannareita, vaan ihanan epäterveellisiä aitoja oikeita lettuja. :)

Ne ihanan epäterveelliset ja aidot letut/pannarit on just niitä parhaita. Tommoset protskupannarit vaan pilaa pannarin maineen.. Vaikka kukin tyylillään. :)

Eikä tässä takapuolessa näy vaikka vetäiskin puolikkaan pelillisen pannaria. Joten no worries sen suhteen..

Ite vannon täysin Milbonan 4.4 %:n nimeen. :haart: Näköjään muutki bodarit käy Liidelissä aina lavan ostamassa tyhjäksi. :jahas:

Siis sie syöt sitä "rasvasta" versiota. Sen maku on kyllä ihan okei, mutta onhan se perkele jänkkiä. Ei, en jaksa sekottaa rahkoja nykyään mihinkään. :D

Milbona vaikuttaa kyllä pätevältä, vaikkei se varmaan oxymetholonea voita. Pitää testiä silti ehdottomasti

Siis sie syöt sitä "rasvasta" versiota. Sen maku on kyllä ihan okei, mutta onhan se perkele jänkkiä. Ei, en jaksa sekottaa rahkoja nykyään mihinkään. :D

Ai jaa, musta se on just ilmavaa kui ois kermaa vatkattu sekaan tai sit se johtuu mun valmistamistavasta. :D Mun rahkoihin tulee vaikka mitä ekstraa ja marjat kaikkineen. Rahkoja on yhtä montaa kuin on mielipiteitäki. :)

Ai jaa, musta se on just ilmavaa kui ois kermaa vatkattu sekaan tai sit se johtuu mun valmistamistavasta. :D Mun rahkoihin tulee vaikka mitä ekstraa ja marjat kaikkineen. Rahkoja on yhtä montaa kuin on mielipiteitäki. :)

johtuu varmaa siitä ku oot tollanen potari nii sun leukalihakset on aika voimakkaat nii se jäykkä rasvainen rahka ei tunnu missään:D

Makuhan on kyllä kermainen, mutta "kuivana" se ei vapaaehtoisesti purkista poistu. Mutta joo, kyllä se varmasti extrojen kansa menneepi. Ooksie blendannu sitä koskaan?

johtuu varmaa siitä ku oot tollanen potari nii sun leukalihakset on aika voimakkaat nii se jäykkä rasvainen rahka ei tunnu missään:D

Jäykkiksempää kai noi rasvattomat on, IMO.

Makuhan on kyllä kermainen, mutta "kuivana" se ei vapaaehtoisesti purkista poistu. Mutta joo, kyllä se varmasti extrojen kansa menneepi. Ooksie blendannu sitä koskaan?

Mikä tahansa rahka poistuu purkista ku reunoista puristelee tai tekee ilmareiän pohjaan. Ei mulla ainakaan jää reunoille mitään. :) En oo blendannu.

Mikä tahansa rahka poistuu purkista ku reunoista puristelee tai tekee ilmareiän pohjaan. Ei mulla ainakaan jää reunoille mitään. :) En oo blendannu.

Ilimareijän? Kunnon kemisti. Vois pirruuttaan kokeilla blendattuna joku päivä. Tuskin se yhtä jäykkänä pysyy kun tehosekottimella survoo ja pistää maitoa sekaan.

Ei rahkat ilmareiälläkään niin siististi tule pois, ettei mitään rapattavaa jäisi. Tosin itse syön vaan Skyriä, joten en tiedä toimiiko jankkirahkoilla. Niihin en koske, kun jäävät kurkkuun kiinni. :urjo:

Back
Ylös Bottom