Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pitää muistaa käydä useamminki suihkussa
Suihkus on kivaa. Mä oon käynyn tänään kolmesti.
Suihkus on kivaa. Mä oon käynyn tänään kolmesti.
Miksen mä vittu käyny ostaa sitä jäätelöä voi perse. Mitä mä nyt teen?? bläääh
Jos ottas seuraavaksi tavoitteeksi naisen kans suihkuun, niin veikkaisin vuotta 3000. Pienet kevennykset piristää aina ankeaa arkea. :P
NRJ:n pojat jutteli tosta aamulla... Hyvät ja huonot puolensa kuulemma silläkin. :D Ainaki se et toinen vääntää liian kylmälle/kuumalle hanaa tai jää vesisuihkun ulkopuolelle palelemaan. :evil:
Kahdesti jopa. :wtf: Viilsin samalla itteä terällä ja nyt vuodan hulluna verta haavasta. Jos ei musta kuulu enää, niin makaan maassa verilammikossa ilman tajuntaa.
Meleko suunnitelmallista. Elä tee sitä, elä luovuta. Aina on toivoa. :whip:
Ja tää oli puhdas vahinko! :D Ihmeen vähän meikä saakaan haavoja aikaan, vaikka luulis tällä elämänmenolla (mustelmilla aina) saavan pahempaaki jälkeä aikaan... 
:lol2: Emmää halua uhrata viemärirotille yhtään enempää 'samppanjaa', pistin pari laastaria ihoon.![]()
Julmaa pilata rottien kestit. :D
Nyt jäi Ratatouillelta veriletut tekemättä.
Ehkä seuraavalla kerralla kun Daiinan nakkivarpaat viemäriritilän ylittää, niin napsasevat pari pois! :evil:
Oliko siinä episodissa hämähäkki väärinpäin?

I'm back sit kuitenki. Vaikka ei pitäny olla töissä vaan kotona oman koneen äärellä, ni täällä ollaan silti.
Oon jo väsyny. Mut jaksaa ku tietää, ett rahaa tulee.Elä sie sommar väsytä ittees.