Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Miksen mä vittu käyny ostaa sitä jäätelöä voi perse. Mitä mä nyt teen?? bläääh

Suihkus on kivaa. Mä oon käynyn tänään kolmesti.

Kahdesti jopa. :wtf: Viilsin samalla itteä terällä ja nyt vuodan hulluna verta haavasta. Jos ei musta kuulu enää, niin makaan maassa verilammikossa ilman tajuntaa.

Miksen mä vittu käyny ostaa sitä jäätelöä voi perse. Mitä mä nyt teen?? bläääh

Nuole pakastimen seiniä.

Jos ottas seuraavaksi tavoitteeksi naisen kans suihkuun, niin veikkaisin vuotta 3000. Pienet kevennykset piristää aina ankeaa arkea. :P

NRJ:n pojat jutteli tosta aamulla... Hyvät ja huonot puolensa kuulemma silläkin. :D Ainaki se et toinen vääntää liian kylmälle/kuumalle hanaa tai jää vesisuihkun ulkopuolelle palelemaan. :evil:

NRJ:n pojat jutteli tosta aamulla... Hyvät ja huonot puolensa kuulemma silläkin. :D Ainaki se et toinen vääntää liian kylmälle/kuumalle hanaa tai jää vesisuihkun ulkopuolelle palelemaan. :evil:

Heh, sattupa sopivasti. :D Saa olla melko pahapäinen emäntä, että niin kävis. Kyllä se sopu sijaa antaa!
Nyt alko nukuttamaan tämä naisista puhuminen niin kauniita unia kaikille.

Kahdesti jopa. :wtf: Viilsin samalla itteä terällä ja nyt vuodan hulluna verta haavasta. Jos ei musta kuulu enää, niin makaan maassa verilammikossa ilman tajuntaa.

Meleko suunnitelmallista. Elä tee sitä, elä luovuta. Aina on toivoa. :whip:

Meleko suunnitelmallista. Elä tee sitä, elä luovuta. Aina on toivoa. :whip:

:lol2: Emmää halua uhrata viemärirotille yhtään enempää 'samppanjaa', pistin pari laastaria ihoon. :) Ja tää oli puhdas vahinko! :D Ihmeen vähän meikä saakaan haavoja aikaan, vaikka luulis tällä elämänmenolla (mustelmilla aina) saavan pahempaaki jälkeä aikaan... :rolleyes:

Nyt jäi Ratatouillelta veriletut tekemättä.

Sääliksi käy... Kuoleekohan lie sinne viemäriin. :( Ehkä seuraavalla kerralla kun Daiinan nakkivarpaat viemäriritilän ylittää, niin napsasevat pari pois! :evil:

Ehkä seuraavalla kerralla kun Daiinan nakkivarpaat viemäriritilän ylittää, niin napsasevat pari pois! :evil:

Hetkonen! :lol2: Vielä toivun siitä kesäisestä hämähäkkiepisodistakin... :D

Oliko siinä episodissa hämähäkki väärinpäin?

Emmää tiiä, varpaita se ainaki hamuili, mut ei kosketa ennää mua. :)

Hetkonen! :lol2: Vielä toivun siitä kesäisestä hämähäkkiepisodistakin... :D

Emmää tiiä, varpaita se ainaki hamuili, mut ei kosketa ennää mua. :)

Ai niin joo.. sori, mutta se sun viemärirotta oli FB:ssä ja käski lähettää kuvan ja terveisiä: Yks, kaks, varvas naps!

_Angry_female_nake_1541056a.webp

:D

Back
Ylös Bottom