Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No joo, mulle kelpaa ihan hyvin tääkin, koulua on se kaks pvää kuukaudessa. Tosin pitää mennä ihan tuonne Espooseen asti, hyi olkoon. :D

Huomenta! Oih ja voih, tili tuli tili meni..pitää pian ruveta tekemään jotain hämärähommia et tuntis joskus olonsa varakkaaksi.

Meikäläinen voisi katsella pitkästä aikaa dokkarin Pyr0:n elämästä, eli Napapiirin sankarit. Viimeeksi leffoissa katsonut, ja jostain tuli kipinä katsoa uudelleen, ellei nukahda kesken.

On tuo naisenlogiikka kummallista: digiboxi tai sitten lähtee muija kävelemään.

Arvaa olenko koskaan löytänyt sitä perkeleen digiboxia? :D

Huh huh. Kylläpä tekkee eetvarttia valavoa noin myöhään ja herätä näin aikasin. Siinä on viisas pää varmasti miettiny. :zzzz:

Että sillattiis.
[video=youtube_share;XnPh3GGykaI]http://youtu.be/XnPh3GGykaI[/video]

Uskotpas!

toristusaineisto.webp

Tuo oli toka, ku meni noin kavvan aikaa. Ekan kentän jälkeen en kerinny ottaa kuvaa, ku se luistelijahunsvotti tuli niin nopeesti sotkemaan mun hyvän työn jäljet. Ja sitäpaitsi mun mielenkiinto lopahti, ei lapsi jaksa kauaa samaa leikkiä leikkiä.

Onko tuo domssi joku uus trendisana? Toissaviikollakohan sen täältä ekaa kertaa luin ja piti googlettaa mitä se tarkotaa, ja ny sitä viljelee täälä "kaikki".

Back
Ylös Bottom