Tolla sun äänensävyllä joka sulla on ollu, mua ei vittuakaan kiinnosta kuka sä olet. Voisin sulle henk.koht vaikka postittaa asiakirjat, mutta et voi mennä takuuseen ettet postaa niitä tänne jolloin identiteettini paljastuisi. Tuossa 15K keississä itse olin todistajana, joten sama pätee siinä. Unohdetaan siis tämä ja mennään eteenpäin.. voit jatkaa vaikka sillä kuinka puhun paskaa ja mitään näistä ei tapahtunut koska mulla ei ole heittää sulle päivämääriä, joiden avulla voit kaivaa asiakirjat, postata tänne ja samalla paljastaa oikea nimeni.
Hehe niimpä niin. Et säkään mua henkilönä kiinnosta, vaan eniten mua kiinnostaa toi sun mainitsema portsarin pahoinpitely keissi, koska se kuullostaa niin uskomattomalta. Voin tottakai koittaa kaivella niitä oikeuden asiakirjoja myös ilman sun apua.
Sulla on täällä hassu tapa jatkuvasti puolustaa mamuja vaikka ihmiset kuinka kertoisivat asiallisesti negatiivisia kokemuksi, niin sä et suostu ymmärtämään mitään, vaan joko ohitat kommentin täysin tai keksit siihen jonkun typerän selityksen.
Mamujen kanssa työnpuolesta suhteellisen paljon joutunut asioimaan ja sä kyllä sovit sun kirjoitusten perusteella erittäin hyvin siihen massaan, jota joutuu tuolla töissä paimentamaan. Koskaan se vika ei ole sussa, tai sun kaverissa, vaan aina siinä vastapuolessa.
Samaa mantraa bla bla blaaa. Keksi jo uutta. Mä en puolustele paskasakkia. Mä puolustan sitä asialliasta osaa mamuista, joita mustamaalataan sen paskan osan takia. Ja vika on silloin mussa kun se on mussa, mutta aina kaikki ei mene niin kuin elokuvissa, eli sun hämmästykseksi Suomen oikeuslaitos jakelee joskus tuomioita väärin perustein. Nyt tarkoitin tota pokekeissiä. Omassa keississä ansaitsin sen tuomion, vaikka vain puolustin itseäni. Juoksemalla karkuun olisin säästänyt 9K.
Vieläko jokin hiertää?