Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nyt vois tunnistaa sekä pyörän että kuljettajan.

tr.webp

Saitko geepeen wörkkii? Mä en ainakaan. Vittu näitä tietokoneita.

Noh kyl se ton äänimoottoripaketin kans pelaa iha ok, säätömahollisuksia vaan vallan vitusti mun makuu. Jos sais noi normi midit pelaa ni olisin tyytyväisempi mutta vaikuttaa siltä etten jaksa yrittää, totuttaudun tähän ehkäpä.

Noh kyl se ton äänimoottoripaketin kans pelaa iha ok, säätömahollisuksia vaan vallan vitusti mun makuu. Jos sais noi normi midit pelaa ni olisin tyytyväisempi mutta vaikuttaa siltä etten jaksa yrittää, totuttaudun tähän ehkäpä.

En ymmärrä miten tää asennus on tehty näin saatanan vaikeaksi koodaamiseksi. Kai tää ohjelma täytyy ihan ostaa joskus sit.

Ui perkele ku on hyvää taa fastin hera80 sekotettuna maitoon, varsinkin kun vetää blenderin kautta että tulee oikein kuohkeeta.

Mua rupes vähän ahistaa kevään lähestyminen. Ei helvetti sitä välikautta. Ei se kesäkään nyt oikeen sytytä jotenkin kun talveen tottunut..

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kello lähenee kolmea ja yhä hereillä, huomisesta päivästä tulee epäilemättä erittäin tehokas. Taas. Lomailu tekee musta täysin turhan ihmisen.

Katselin tässä ennen nukkumaanmenoa Top Gearin Fifty Years of Bond Cars -spesiaalin. Aika mahtavia autoja on ollut agentilla käytössä vuosien varrella.

Back
Ylös Bottom