Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ai ne! Toi megalomaaninen hämäs. Joo, mun kyykyt ei pärjää kellekään. Olen lonkkavikainen ja minut pitäis lopettaa :( Tai ehkä eniten olen vaan heikko. Mutta kun fyysisiä vikoja on vaan niin paljon helpompi syyttää.

Määä tuuuuuun! Oon jo ihan parin askeleen päässä näiden tulosten kanssa. Nooo, eipä nyt liiotella, mutta: yks äijä (tuntematon, ikinä nähnykkää) sano että kyllä näkee että on tekniikkaa hiottu, melkeen ku oppikirjasta JA että vois satasen laittaa näille käsille tohon asentoon. Ha! Ja joo, tähän oli hyvä sanoo: kolmatta kertaa penkkaan =). Tulokset ei niinkään ollu huikeita :D, 30:llä mentiin. Ranne ei pahasti ottanu hittiä, ens kerralla siiiis lisää painoa. Tää alkaa pian näyttää siltä, että musta vois olla pikkuhiljaa taas reenaamaan niinku oikeesti.
Äläkä sie lähe lopetettavaks, kyllä siitä kyykystä vielä jotain tulee..tai lonkista. Tai jotain. Mä voin ostaa sulle sen rollaattorin joululahjaks jossei tänä vuonna ala tapahtumaan.

Tuli tuosta Seksipuolen Arvioikaa profiilini (vai mikäsenytoli) -ketjusta mieleen, että voi että kun täällä olisi tredi, jossa saisi trollata ja höpöttää mitä sattuu (kunhan ei laittomuuksia). Tuo van shot ounly -ketju olisi juuri hyvä, mutta siinä on yksi puute... Ihan tässä patoutuu trollienergiaa. Vois niinku väittää, että mieki oon nykyisini tyttö, ja sormetan itselleni peilin edessä. Nyt en voi väittää :( http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288530767899.html

Marketin kolmosKarhua mulla on pari törppöä kaapissa. Ei hyvä. Sais olla paljon enemmän kun pari törppöä :(

Mä kävin oikeen eilen alkosta hakemas nelosta. Herkutteluviikonloppu.

Lähtee toki, mutta toisee suuntaa vaa vitusti helpompaa :D Etköhä säki viä joskus pääse!

artokulmala-mainen tehokas potku :D khyl khyl, erkkaa polvienki ympärille ni pääsee patasydän jäälle!

selkä puoliksi tatuoitu, vaan ei kokonaan.

Hyvä fiilis vaikkakin aika köyhä olo silleen ettei oo lompakos kauhiasti rahaa. Rikas silleen että on jokusen kokemuksen rikkaampi, tänäänkin.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ei oo hd. Mopoiluun uppos viime vuonna rahaa n.700e Vakuutus ja 900km:n polttoaine. Ei muita kuluja.

Ai sullakin oli hiljaisempi mopokesä? Kyllä mulla varmaan 2000-3000km tuli mopolla vaikkei oikein ollut varaa siihen touhuun muilta harrastuksilta. Nyt ei oo mopoa taas ollenkaan enää.

Juhannuksen jälkeen en ajanu ku kylällä "terveisiä". Jussiin mennes tuli vajaa seittemänsataa. Toissa kesänä tuli tonni. Jos ny tulevanan sais tonnin rikki. 13vuotta vanha pyörä ja sillä on ajettu 45tkm.

Back
Ylös Bottom