Sanze
Friba-apina
Hah :D tottakai bauerit! Lähtikö sirklaus molempiin suuntiin? Pääsispä taas vetää pipolätkää![]()
Lähtee toki, mutta toisee suuntaa vaa vitusti helpompaa :D Etköhä säki viä joskus pääse!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hah :D tottakai bauerit! Lähtikö sirklaus molempiin suuntiin? Pääsispä taas vetää pipolätkää![]()
Ai ne! Toi megalomaaninen hämäs. Joo, mun kyykyt ei pärjää kellekään. Olen lonkkavikainen ja minut pitäis lopettaa :( Tai ehkä eniten olen vaan heikko. Mutta kun fyysisiä vikoja on vaan niin paljon helpompi syyttää.
Tuli tuosta Seksipuolen Arvioikaa profiilini (vai mikäsenytoli) -ketjusta mieleen, että voi että kun täällä olisi tredi, jossa saisi trollata ja höpöttää mitä sattuu (kunhan ei laittomuuksia).]
Mä kävin oikeen eilen alkosta hakemas nelosta. Herkutteluviikonloppu.
Mitäs vikaa tässä ketjussa on?

Lähtee toki, mutta toisee suuntaa vaa vitusti helpompaa :D Etköhä säki viä joskus pääse!
Sä oletkin tollanen porvari. Mä olen työtön ni ei oo varaa ostaa oikein kolmostakaan lisää enää. Möh
Mulla ei ookkaa muita kalliita harrastuksia.
Sä oletkin tollanen porvari. Mä olen työtön ni ei oo varaa ostaa oikein kolmostakaan lisää enää. Möh