Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hias..
Hiihdot hiihdetty ja nyt saunaan!
Eläpä vittuile, ei näillä lonkilla pääse nopiampaa! :D
Hanki rollaattori. Ne on vaan vittumaiset risteyksissä..mut sinähän nostelet ne lumivallien ylitte sun megalomaanisilla tissilihaksillas. Pääsisit sinäki lujempaa.
Megalomaanisilla millä?! :lol2: Jopas kävit rankasti vithuilemaan! Ja joo, rollaattorilla kyllä vois mukavasti puotella menemään. Ois mukavata. Menis matkatki joutusasti.
Niillä millä veetään penkkiä.
Mä lähen ny reenaa et mäki oon joskus yhtä waffa tisseistä ku sä (paitti kyykyssä mää vien buahhahhaa)!
Pesismailan?Pysyin jopa vielä pystyssäki. Jos ens kerral sais seuraa jäille, ni vois ottaa ihan mailanki mukaa.
Heh. Olisit tilannu netistä ni olis tullu suljetussa pahvilaatikossa. Vai oliks sillo viel nettiä olemassakaan?Hera on vissii roheiinia? Vai onko muutaki heraa? Vai mistä te ny puhutte.
Jaha, se on maidon osa, katoin googlesta.
Oon elämäni aikana ostanu yhen pussin kaupasta roheiinia ja voi jeesus että hävetti.
Pesismailan?

Hah :D tottakai bauerit! Lähtikö sirklaus molempiin suuntiin? Pääsispä taas vetää pipolätkääRankkuri! Oli ne Bauerit :D
Pysyin jopa vielä pystyssäki. Jos ens kerral sais seuraa jäille, ni vois ottaa ihan mailanki mukaa.
Tänään leffaan![]()