Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hias..

Mää oisin viel halunnu sitä puddinkia, muttei tainnu olla tilattu koko liikkeeseen. Täytyy olla tyytyväinen mitä sain.

Hera on vissii roheiinia? Vai onko muutaki heraa? Vai mistä te ny puhutte.

Jaha, se on maidon osa, katoin googlesta.

Oon elämäni aikana ostanu yhen pussin kaupasta roheiinia ja voi jeesus että hävetti.

Hiihdot hiihdetty ja nyt saunaan!

Eläpä vittuile, ei näillä lonkilla pääse nopiampaa! :D

Hanki rollaattori. Ne on vaan vittumaiset risteyksissä..mut sinähän nostelet ne lumivallien ylitte sun megalomaanisilla tissilihaksillas. Pääsisit sinäki lujempaa.

Hanki rollaattori. Ne on vaan vittumaiset risteyksissä..mut sinähän nostelet ne lumivallien ylitte sun megalomaanisilla tissilihaksillas. Pääsisit sinäki lujempaa.

Megalomaanisilla millä?! :lol2: Jopas kävit rankasti vithuilemaan! Ja joo, rollaattorilla kyllä vois mukavasti puotella menemään. Ois mukavata. Menis matkatki joutusasti.

Oli kaikki Herat Nokian Lidlistäkin loppu :( Suatanan spoudarit.

Megalomaanisilla millä?! :lol2: Jopas kävit rankasti vithuilemaan! Ja joo, rollaattorilla kyllä vois mukavasti puotella menemään. Ois mukavata. Menis matkatki joutusasti.

Niillä millä veetään penkkiä.

Mä lähen ny reenaa et mäki oon joskus yhtä waffa tisseistä ku sä (paitti kyykyssä mää vien buahhahhaa)!

Käyttääkö tälä kaikki jotai jauhoja?

Itsehän kävin salilla ekat 11 vuotta ilman. Vuoden ku yllytyksestä kokeilin niin ainut ympärysmitta mikä kasvo oli mahan ympärys. Eli ei mun kehitykseen ainakaa jauhot kovin positiivisesti vaikuttanu.

Niillä millä veetään penkkiä.

Mä lähen ny reenaa et mäki oon joskus yhtä waffa tisseistä ku sä (paitti kyykyssä mää vien buahhahhaa)!

Ai ne! Toi megalomaaninen hämäs. Joo, mun kyykyt ei pärjää kellekään. Olen lonkkavikainen ja minut pitäis lopettaa :( Tai ehkä eniten olen vaan heikko. Mutta kun fyysisiä vikoja on vaan niin paljon helpompi syyttää.

Rankkuri! Oli ne Bauerit :D

Pysyin jopa vielä pystyssäki. Jos ens kerral sais seuraa jäille, ni vois ottaa ihan mailanki mukaa.

Tänään leffaan :)

Pysyin jopa vielä pystyssäki. Jos ens kerral sais seuraa jäille, ni vois ottaa ihan mailanki mukaa.
Pesismailan?
Hera on vissii roheiinia? Vai onko muutaki heraa? Vai mistä te ny puhutte.

Jaha, se on maidon osa, katoin googlesta.

Oon elämäni aikana ostanu yhen pussin kaupasta roheiinia ja voi jeesus että hävetti.
Heh. Olisit tilannu netistä ni olis tullu suljetussa pahvilaatikossa. Vai oliks sillo viel nettiä olemassakaan?

Niin oli nätit maisemat tuolla meren rannalla: puut paksussa huurteessa, että näyttivät tinasta valetuilta ja aurinko killitti suoraan sieluun asti. Tässä ylistys olemisen ilolle: Suonissa virtaa rakkaus jalo, elämän suola, elämän valo.

Olipa harvinaisen vaikea keskittyä ajoon tänään kun kanssamatkustajat veteli höyryävän kuumia ja tuoreita pähkinänougat-croisantteja naamariin. Diettaus prkl.

Rankkuri! Oli ne Bauerit :D

Tänään leffaan :)
Hah :D tottakai bauerit! Lähtikö sirklaus molempiin suuntiin? Pääsispä taas vetää pipolätkää :)

Back
Ylös Bottom