Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

No, kommentoi Disgust tuota linkkiäni. Tai eihän siinä periaatteessa ole mitään kommentoitavaa, mutta olen huomannut että jätät tässä ketjussa aika usein huomioimatta relevantteja posteja, ja puutut jonkun yksittäiseen provoon. Kommentoi myös asiallisia viestejä.

No, kommentoi Disgust tuota linkkiäni. Tai eihän siinä periaatteessa ole mitään kommentoitavaa, mutta olen huomannut että jätät tässä ketjussa aika usein huomioimatta relevantteja posteja, ja puutut jonkun yksittäiseen provoon. Kommentoi myös asiallisia viestejä.

Katos vaan.. oli sun viesti tullut samaan aikaan kuin H.Mirandosin, joten en yhtään huomannut.

Mitä tuohon voi kommentoida.. ei näytä hyvältä ja vituttaahan tommoinen perseily. Selkään sietäisi saada ja aika nopeastihan noi varmasti jää kiinni. Osa vissiin aiemminki jäänyt. Poliisina varmasti tiedät, että useammin kun jää kiinni törkeästä ryöstöstä niin häkki heilahtaa pidemmäksikin aikaa.

Noissa törkeissä rikoksissa tietyn etnisen taustan omaavat maahanmuuttajat ovat suhteellisesti yliedustettuina. Ei sitä voi selittää sattumalla tai rasismilla. En keksi muuta kuin kulttuuritausta. Nämäkin sällit ovat sellaisia että ovat asuneet käytännössä koko ikänsä Suomessa. Aikaa olisi ollut integroitua yhteiskuntaan, mutta he valitsivat toisin, kuten aika moni samaa kulttuuritaustaa edustava henkilö. Ei siitä vain tule ikinä yhtään mitään tiettyjen ryhmien osalta. Kyllä sen jokainen järkevä ihminen tajuaa, mutta jostain syystä osa Suomalaisista ummistaa silmänsä ihan täysin.

Edustat suomalaisia oikein mallikkaasti. Sunlaisilta pitäisi poistaa matkustusoikeus minnekään muualle kuin Ahvenanmaalle.

Mä olen käsittääkseni suomalainen. 90 prossaa suomalaisista on sitä mieltä että nuo kansanryhmät ei tänne kuulu, kuten ei kuulukaan. Itse ovat oman maansa sotineet pilalle ja sitten pitää vielä pilata tääkin maa ja koko eurooppa pikkuhiljaa.

Etkö sä ole Lakipiste koskaan kuunnellut youtubesta noita iaamien yms. muslimi poppoon keulahahmojen uhoamisia?

Sieltä löytyy kasapäin äänen lausuttua materiaalia siitä miten eurooppa tullaan valloittamaan ilman miekkaa, nimittäin maahanmuutolla ja maassa sitykanien lailla lisääntymällä.
Muslimit eivät kuulu länsimaihin sen enempää kuin länsikulttuuri muslimimaihin, mutta täällä ne on eu maissa vahvasti nousussa.

http://www.youtube.com/watch?v=_kKkY5EpVpY

Mä olen käsittääkseni suomalainen. 90 prossaa suomalaisista on sitä mieltä että nuo kansanryhmät ei tänne kuulu, kuten ei kuulukaan. Itse ovat oman maansa sotineet pilalle ja sitten pitää vielä pilata tääkin maa ja koko eurooppa pikkuhiljaa.

Oot kyllä harvinaisen pelle. Eli nää lapset jotka on täällä syntyneet ovat kaiken paha ja syöpä? Vittuako ne tietää mitä heidän vanhempien lähtömaassa on tapahtunut. Toivottavasti sun lapsi ei tule mun lapsen kanssa samalle luokalle..

- - - Updated - - -

Joko Disgust kysyit kaverilta oikeuskäsittelyn päivämäärää niin saadaan törkeä oikeuslaitoksen rasismi esille?

En, mutta yritän kysellä sitä kun tässä ehdin. Snadisti tosin kuumottaa identiteettisuoja. Noissa asiakirjoissa kun on nimet julkisia. Eli jos ne nimettömänä saa, niin sitten ei ole väliä. Selvittelen asiaa..

Itse jouduin tappeluun aikoinaan.. löin yhden kerran. Kaveri kaatui maahan ja etulegot meni uusiksi --> 9000 € jouduin maksamaan. Kyllä noi summat vaan on aika sairaita. Tuossa pokekeississä kun tuli kaikkien lääkäri- ja oikeudenkäyntikulujen päälle vielä asianomistajalle vuoden saikku duunista + nillitykset kivuista ja säryistä, niin äkkiä nousee summa taivaisiin. Ei kannata höpötellä ja arvuutella jos et tiedä mistä puhut.

Disqusti kuule...

Myönnätkös , että sinua on valitettavasti kiusattu pienenä ihonvärisi vuoksi. Pienenä lohtua antoi äidin syli, johon oli helppo laskea pieni kyyneleinen poski ja kiharainen pää. Äidin pehmeä syli lohdutti, niinkuin muitakin koulukiusattuja.

hieman isompana nimittely ja kiusaaminen johtivat "vielä kerran näytän teille!" -asenteeseen ja niinpä aloititkin käymään salilla , oppimassa taitoja, joita moni kutsuu "itsepuolustukseksi" mutta sinulla päämäärä oli oppia antamaan väkivaltainen vastaus kiusaajille ja huutelijoille. tavallaan tämä on ymmärrettävääkin. Mitta vaan oli täynnä.

Lajin harjoittaminen saati aloittaminen ei siis johtunut lajin suomista mahdollisuuksista kilpailla urheilullisesti siinä, vaan syyt olivat siviilipuolella. Ympärillesi kokoontui samanhenkistä, samankaltaista etnistä taustaa omaavia henkilöitä. Aloitte liikkua yhdessä yöelämässä. Vähän myös vaaraa, vähän jännitystä.

Huutelua kuulitte, mutta koska joukossa on voimaa, pahemmilta väkivaltaisuuksilta vältyitte. kunnes tuli tuo mainitsemasi hetki, jolloin päässäsi pimahti. "Jouduin tappeluun" tarkoittaa sitä, että olit aloittavana osapuolena. mistä tiedän? No siitä, ettet mainitse sanallakaan siitä, että oikeus käsitteli/et edes vaatinut käsitellä asiaasi itsepuolustuksena.

jo vuosia kamppailulajeja harrastaneena tiesit, mitä luja isku hampaisiin saa aikaan.

et lyönyt uhria otsaan, et edes keskivartaloon. Tämä on hyvin kummallista, vaikka tiesit koko ajan, että lyönti em. vartalonosiin olisi myös kaatanut vastustajasi pois pelistä.

lyöntisi suoraan uhrisi hampaisiin kuvaa kaikkea sitä vihaa, kiukkua, väkivaltaa ja sortoa, jota olet kantanut sisälläsi kaikkien näiden vuosien ajan. Muistat tapahtuman selvästi, muistat mikä ääni lyönnistä tuli...miten uhri kaatui iskusi voimasta, miten hän jäi maahan makaamaan veren tirsutessa uhrisi suusta.

muistat miltä ylivoimasi tuntui. Ja, Allahin kautta - se tuntui hyvältä!

Oikeuteen saavuit tovereidesi kera. esiinnyit oikeudessa uhmakkaana, pystypäin, ilmekään värähtämättä. samalla uhmakkuudella katsoit oikeudessa uhria silmästyä silmään osoittaen, ettet kadu tippaakaan, vaan uusnatsi oli oikeutettu kohtaloonsa. Silmästä silmään korskeana mauri-kansan jälkeläisenä kohtasit myös tuomarin ja hänen tuomionsa. Samalla uhmakkuudella kun aikaisemmin kirjoittamasi tarina tieliikennepoliisin kohtaamisessa.

Nykyään olet jengisi kingi, johtaja ja kunnioitettu jäsen. olet osoittanut fyysisen mahtisi näiden muiden edessä, olet oikeasti olemuksestasi ja juuristasi ylpeä kansalainen. paikoitellen lain ja laillisen järjestysvallan yläpuolellakin oleva, mahtava mies, joka epäilemättä toistaa väkivallantekonsa jos siihen Jumala vaan mahdollisuuden suo.

Toivottavasti sun lapsi ei tule mun lapsen kanssa samalle luokalle..

Usko tai älä niin jokainen Suomen kansalainen ns. aborginaali toivoo ettei lapsensa luokalle pesiydy näitä mulatteja ja muita molkottajia.

Siellä luokassa kun olisi tarkoitus opiskella joutuisalla tahdilla, eikä pari riviä per tunti edeten kuten näissä sekaluokissa tapahtuu. Siellä kun käytännössä asia etenee näin:
Ensin opettaja kertoo että nyt edetään tätä kappaletta, ja lukee ääneen esimmäisen sarakkeen.. sitten tulkki lukee saman tekstin jollain vitun hölönpölö molkotuskielellä.
Sen jälkeen nämä rättipää kakarat molkottaa ja kyselee 10 minsaa ja tulkki kyselee vuorostaan opettajalta ja seuraavaksi välituntikello jo soikin ja on edetty koko tunnin aikana edettiin murto-osa siitä mitä luokassa jossa näitä juurikuoriutuneita kultamunia ei ole.. no pääasia että joka tunti suomalainen nuori oppii miten idiootteja nämä värivirheet osaavat olla. Siellä savimajoissa ja hiekka aavikoilla kun riittää että osaa pyllistää oikeeseen suuntaan ja molkottaa sen saman satasanaisen "rukouksen" ulkoa läpi elämänsä. (varmaan älyllisesti tosi haastavaa?)

Kaveri on apuopettajana itähelsinkiläisessä peruskoulussa ja häneltä välissä tenttaan et mitä se käytännössä on kun näitä mohiksia on luokassa enemmänkin.. sieltä se vastaus tulee aika koruttomasti: no se on sitä ettei siellä tunnilla opita yhtään mitään vaan kaikki aika menee näiden tulisieluisten kaitsemisessa.
Ja auta armias jos opettaja sattuu olemaan nainen, näille mohiksille on katsos kotona opetettu ettei naista tarvitse kunnioittaa, ja se näkyy jo pikku mohamedeissä niin selkeästi että terve.

Disqusti kuule...

Haha todella paska provo. Vai taisiko olla edes provo. Taidat olla ihan tosissasi.

Pikku korjaus sun tarinaan.. en lyönyt suuhun. Kaveri vaan kaatui maahan ja löi suunsa asfalttiin kaatuessaan.

Vieläkö haluat keskustella siitä, kuin puolustin itseäni kun kimppuni käytiin? Oikeesti? Noin paljonko kiinnostaa?

Kyllä kiinnostaa. Miten oikeudessa suhtautuivat siihen, että kyseessä oli itsepuolustus? Et asiasta maininnut mitään...?

Mitkä ovat kilpaurheilulliset saavutuksesi kamppailulajissasi, jota harrastat?

Mikä laji? vapaaottelu?

Kyllä kiinnostaa. Miten oikeudessa suhtautuivat siihen, että kyseessä oli itsepuolustus? Et asiasta maininnut mitään...?

Juu en tietenkään maininnut koska en halunnut puolustaa itseäni oikeudessa. *ttu sä olet pihalla :D

Mitkä ovat kilpaurheilulliset saavutuksesi kamppailulajissasi, jota harrastat?

Mikä laji? vapaaottelu?

Sillä ei kai ole mitään merkitystä tässä kohtaa..

Veikkaan et Disgust treenaa tapellakseen paremmin, niinkuin monet tummat kaverit. Nyrkkeilysäkki ei riitä ja sparrikaverit vaan joukolla voi sitte piestä känniläisiä ja viedä lompakot.

Toi meni jo vähän yli, miksi teidän pitää kyseenalaistaa toisen motiiveja harrastaa ja viellä ryöstäjäksikkin veikkailla?
Tunnen itsekkin monia jotka kotoa lähtiessään varustaa itsensä telepatukalla yms. et jos tulee ongelmia niin on jotain millä viedä asia omaksi edukseen (raskauttavia tekijöitä käräjillä, kiva ku "puolustauduit" pistämällä jonku suunsoittajan kylmäksi veitsellä)
Itsekkin olin tälläinen nulikkana, vain koska jouduin kohtaamaan "ulkopuolisena" kylän kovanaamoja ikävissä merkeissä ja ajattelin että viillän tai jysäytän reijän päähän ennemmin kuin alan ottaa iskuja vastaan kokonaiselta kööriltä. No näistä aseistuksista huolimatta tuli otettua osumaa (nykyään suurin osa niistäki huitojista frendei). Nämä ulkomaalaiset ja ulkolaisen näköiset suomalaisetkin kohtaavat väkivaltaa ulkoisten piirteidensä takia tuolla ulkona eritoten yössä missä kaikenmaailman tinnerihuuruiset apinat elvistelee. Ymmärrän täysin että tälläisiä kohdatessa ei aina huvita lähteä livohkaan vaan joskus tulee houkutus antaa opetus.. se vain tuppaa olemaan ikävää että 1. ne ei opi 2.voi tulla yllätysmomentti kun huomaa vuotavansa kuiviin kun se vastapuoli ei tyytynytkään huitomaan nyrkein.
Näissä ulkomaalaisissa tyypeissä on monesti se vika vaan että he eivät käsittele asioita aivoilla vaan tunteen palolla. Esim. jos joku sanoo ihan asiasta niin aletaan ensihetkestä lähtien käsittelemään sanomisia hyökkäyksenä omaa ylpeyttä (sitä näissä on ihan liikaa ja aivan suotta), sama koskee humalaisia ihmisiä.
Omalla asenteella välttää paljon ongelmia, ja joskus jos asiat ei ole itsestä kiinni niin vähimmän haitan taktiikka on aika jees olla etukäteen iskostettuna päähän.

Kerron esimerkin jossa olin lähellä pistää jonku läskin keski ikäisen yrittäjän (selvis myöhemmin oikeuspapereista että oli pahemman luokan rikollinen) naamasta tennarii sisään.. tapahtuma meni näin: olin tulossa kunnon pörreissä ja muissa substansseissa psykebileistä joskus viidelt aamust ja kävelin rautatientorin laatoitettua kävelypihaa pitkin oville kun joku äijä tulee kuorma-autolla kohti, vedän huppua tiukemmalle ja ajattelen et tuskin kukaan nyt päälle ajaa.. sieltä se kaartaa viistosti suoraan päin ja sivupeili osuu mua päähän.. olin sillee et vittu mikä tota äijää vaivaa.. jatkoin kävelyäni.. 10 metriä ja yhtäkkiä joku iskee mua takaapäin HELVETIN kipeesti takaraivoon ja hetiperään lapaluuhun.. käännyn.. joku läski huitoo mua tammisella katanalla ja huutaa et vittuako tölvin hänen autoaan. Sain hetkessä aivan vitulliset adrenaliini piikit ja pirit pärähti uudelleen ja huudan sille et heitä se miekka vittuun niin otetaan matsi. Juuri kun olen valmistautuamssa siihen että potkasen kunnon teloitus potkun naamaan niin huomaan kuinka sekä vasemmalta että oikealta takaviisoista tähän läskiin nähden juoksee 2x2 poliisia kohti.. joku 5m ennen ku ne on paikalla totean sille miekkamiehelle että ihan just suhun sattuu ja vitusti.. no se provosoituu ja nostaa miekkaansa valmistuen lyömään sillä.. sieltä tulee poliisi melkee metrinen pamppu kourassa hyppää ilmaan ja lätäsee sitä läskiä suoraan kämmenen ulkosyrjään aivan vitun lujaa... miekka lentää kaaressa ja läski ujeltaa ja 4 kyttää pomppii polvilla sen naaman ja muun ruhon päällä kurittaen ihan selkeesti tarkoituksena antaa vaan opetusta.

Olipa nautinnollinen hetki kuunnella sitä ujellusta verrattuna siihen että olisin runnonut siltä naaman kasaan ja ollut syytteessä väh. hätävarjelun liioittelusta tai jopa siitä mistä tää läski sai syytteen eli törkeestä pahoinpitelystä tai niissä hetkessä nousseissa oloissa oisin saattanut tappaakkin.
Tilanne ku tulee nopeesti ja on oikeesti sellainen että nyt tapahtuu paljon ja äkkiä.. niin silloin ei mieti mitä voi käydä.. vaikka olis sellaista tyyppiä kuin minä; et miettii aina mitä seuraa ja miltä itsestä tuntuisi jos osat olis toisin päin.

Ei jättänyt uutinen arvailuja ihonvärin suhteen, kun uutisen vähän aikaa sitten luin :lol2: eipä voi enää Disgustikaan väitellä ihon väristä mitään! Hahah.

Yllättäen oli jäänyt mamu taustaisuus pois uutisesta.

- - - Updated - - -

Ei jättänyt uutinen arvailuja ihonvärin suhteen, kun uutisen vähän aikaa sitten luin :lol2: eipä voi enää Disgustikaan väitellä ihon väristä mitään! Hahah.

Yllättäen oli jäänyt mamu taustaisuus pois uutisesta.

Back
Ylös Bottom