Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mietin juuri, että kun tästä kauppaan menen, niin varmasti taistelen siellä mielessäni jaksaako olutta kantaa himaan vai ei. Pirun kova ikävä noita laatuoluita. Saattaa olla, että oluet tulee ostettua huomenna vasta.

Vokotin postiin viittaus siis.

Sähän oot hollannissa? Vai muistanko väärin.. siellähän noita oluita vasta onkin :)

Siis aivan käsittämätöntä paskaa tuo Ennätystehdas. Nytkin siellä joku äijä pupelsi makkaraa ja joi olutta saunassa, jolla teki uuden Suomen ennätyksen. Tuntuu, että osa noista ennätyksistä on niin helvetin typeriä, ettei kukaan vain ole koskaan keksinyt kokeilla niitä ennätysmielessä.

^^Hey hkuja you got 5000! Korkkaa olut!

Kävinki pyöräilemässä enkä solkussa. Hyvä minä.

Voi muna kun on menny hukkaan tääkin päivä. Tai kävin mä siellä hiihtämässä, mutta siinä oikeestaan onki saavutukset.

Sähän oot hollannissa? Vai muistanko väärin.. siellähän noita oluita vasta onkin :)

Joo, Hollantiin palasin just tänään. Olen kyllä samaa mieltä noista kaljoista: halvalla pirun hyviä oluita, osa paikallisia, ja osa tuonteja Belgiasta. Jos yhtään arvostaa olutta, niin täällä ja ympäröivissä maissa on kuin lapsi karkkikaupassa.

^^Hey hkuja you got 5000! Korkkaa olut!

Kävinki pyöräilemässä enkä solkussa. Hyvä minä.

Jessus sentään.. Pirusti postauksia :(

Joo, Hollantiin palasin just tänään. Olen kyllä samaa mieltä noista kaljoista: halvalla pirun hyviä oluita, osa paikallisia, ja osa tuonteja Belgiasta. Jos yhtään arvostaa olutta, niin täällä ja ympäröivissä maissa on kuin lapsi karkkikaupassa.

Niinpä. Siellähän niitä piisaa, jossai kaupassa oli yli 300 laatua muistaakseni.

Siis aivan käsittämätöntä paskaa tuo Ennätystehdas. Nytkin siellä joku äijä pupelsi makkaraa ja joi olutta saunassa, jolla teki uuden Suomen ennätyksen. Tuntuu, että osa noista ennätyksistä on niin helvetin typeriä, ettei kukaan vain ole koskaan keksinyt kokeilla niitä ennätysmielessä.

Käännä kanava YleTeemalle niin ohjelma paranee huomattavasti.

Jessus sentään.. Pirusti postauksia :(

Why the sad face?

Ei hitto mikä hormonihirviö mä oon.. selkään tullu paiseita ku ei reenaa! Ja tasan alko tulla sen tapaturman jälkeen, ku loppu kaikki ku seinään. Sitten vedellään vielä heppojen mömmöjä (siis linimenttiä)...vedän muuten msm:kin. Tästä ei hyvä seuraa. Saa kirjottaa kohta nicin alapuolelle "hevoskuurilla", joka kuulostaa kyllä hippasen epäilyttävältä.

Why the sad face?

Ei hitto mikä hormonihirviö mä oon.. selkään tullu paiseita ku ei reenaa! Ja tasan alko tulla sen tapaturman jälkeen, ku loppu kaikki ku seinään. Sitten vedellään vielä heppojen mömmöjä...vedän muuten msm:kin. Tästä ei hyvä seuraa. Saa kirjottaa kohta nicin alapuolelle "hevoskuurilla".

Voit kysyy doping osiossa noista probleemista :D

Kankku ei ole enää kipeä? Injektiot opittu?

No mä venyttelin ne auki vaikka tuntuki et perse repee. Hitto se tk olis maksanu mulle tuhansia jos mun gluteus mediukset olis surkastunu niiden takia!!!! Mä oon vieläki kiukus niille!!!
Ja se ei ollu vaan toinen vaan kummatki! Stna!

Ratkaisu. Rupee hengailemaan kotona alasti. Jos edelleen peli kiinnostaa niin vaihda miestä.

Vaikka sinänsä ajatuksena voisi olla ihan hauska (eikä vähiten mieheni kämppisten mielestä), niin me ollaan jo siinä pisteessä että voin joogata vaikka alasti ilman minkäänlaista reaktiota miehen suunnalta. En ole vaikeasti tavoiteltava vaan vaikeasti haluttava :(

Hakeeks se kaljat ite muka vai tajuutko tuoda pyytämättäkin?

Ei oo pyytänyt kaljaa mutta ruokaa olen kuskannut. Ja varmaan veisin kaljankin jos pyytäisi. Liian kiltti minä.

Back
Ylös Bottom