Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mää kans mietin, et miten sitä pitäis illan ittensä hereillä. Jo vartin körmähdys vaikeuttaa unensaantia. Vois käydä vaikka näyttäytymässä salilla ja leikkiä punttimimmiä. Siiis: mennä solkkuun :D

Vaihtoehto tuokin. Yöks taas töihin niin hyvä ottaa lämmöt alle pienen hikijumpan muodossa.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ai juma rento fiilis, huomenna ei tarvi mennää kouluun koska on jotain vapaasti valittavia aineita meikä on hyväkslukenu kaikki.

E: Oon kuunellu varmaa 5x putkeen ton biisin,

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
4629567140_6c39c7bb21.jpg

Kuvassa minä muutaman tunnin kuluttua. Miten voikin pientä ihmistä väsyttää näin paljon? Toki vähäisillä yöunilla saattaa olla osuutensa tähän väsymykseen. Laskeskelin tuossa, että olen tainnut nukkua 10 h viimeisen viiden päivän sisällä.

Nottatuotnoinnii...vierotusoireita? Justhan sä olit pari viikkoa tenuttamassa (siiiis: chillaamassa). Nyt vahvana, ne menee ohi! Olkapäälle lepiä =(

Oli muuten tujakkaa tuo heppain kaksitehonen linimentti! Kokeilin selkään huvikseni "treenin" jälkeen. Vaikka pesi kädet niin silti alkas naamassakin tuntumaan ku olin nojaillu niihin käsiin. Vois melki jäädä koukkuun..

Jotain semmosta. Piru että pitiki juoda, no koko ajan helpottaa. Aamulla oli vaan armoton potutus kun olkapäätä särki jo lautasten kaappiin laitossa. Salilla opetin sille kuria. :D

Se heppalinimentti on mun mielestä paras! Hirnuu kovempaa mitä enempi käyttää.

Mitäköhän helvettiä tuli taas tehtyä, kävinpä ystävän kanssa polskimassa avannossa! Myönnettäköön että ei se polskiminen ilman non-stop kiroilua onnistunut, mutta kävinpä kuitenkin. Edellisestä kerrasta taitaa olla se 14 vuotta aikaa, mikäli en täysin väärin muista. Minun puolestani saa mennä toinen mokoma ennenkun moiseen ihmisrääkkäykseen taas lähen mukaan :rolleyes:

Mitäköhän helvettiä tuli taas tehtyä, kävinpä ystävän kanssa polskimassa avannossa! Myönnettäköön että ei se polskiminen ilman non-stop kiroilua onnistunut, mutta kävinpä kuitenkin. Edellisestä kerrasta taitaa olla se 14 vuotta aikaa, mikäli en täysin väärin muista. Minun puolestani saa mennä toinen mokoma ennenkun moiseen ihmisrääkkäykseen taas lähen mukaan :rolleyes:

Kannattaisi käydä useammin ;) tekee hyvää keholle ja mielelle

Kannattaisi käydä useammin ;) tekee hyvää keholle ja mielelle

Mielestä en tiedä, kiroilin kuin lappalainen ja halusin vaan äkkiä kotiin sieltä :D Pakko kyllä myöntää että lauantain jalkapäivästä asti jumittaneet reidet kokivat ihmeparantumisen! En yhtään tiedä miten se noin vaikuttaa, mutta olen kyllä siitä iloinen. Pääsee huomenna kyykkäämään lisää kun vanhat tuskat on poissa :D

Mielestä en tiedä, kiroilin kuin lappalainen ja halusin vaan äkkiä kotiin sieltä :D Pakko kyllä myöntää että lauantain jalkapäivästä asti jumittaneet reidet kokivat ihmeparantumisen! En yhtään tiedä miten se noin vaikuttaa, mutta olen kyllä siitä iloinen. Pääsee huomenna kyykkäämään lisää kun vanhat tuskat on poissa :D

Ehkä sinä kiroilet ja huusit siis ne kivut pois :D tai sitten avanto on sitä ns. lume-vaikutusta parhaillaan. Eikö se jotain aineenvaihduntaa tai vastaavaakin vilkastuta

Oliko koirakin siellä viltissä, kun heräsit? :D

Toki. Siksihän minä niin saamarin jumissa olinki ku koira oli toisella puolella ja sohvankaide toisella, viltti aivan kireellä ja kädet jumissa. Siinä sitä sitten leikittiin kapaloitua mittarimatoa.

Ehkä sinä kiroilet ja huusit siis ne kivut pois :D tai sitten avanto on sitä ns. lume-vaikutusta parhaillaan. Eikö se jotain aineenvaihduntaa tai vastaavaakin vilkastuta

Saattaa olla, tai sitten kylmyyden takia kärsin jalkojen kroonisesta tunnottomuudesta :D Ja joo näin olen myös itse kuullut, jotkut tykkää käydä myös suoraan treenin jälkeen kylmässä vedessä ns. kylmäpalautuksessa. Mutta arvelisin että toimii tosiaan juurikin treenin jälkeen, ei muutaman päivän viiveellä. Ihan kelpo reissu joka tapauksessa, mutta enpä usko että tuosta mitään uutta harrastusta itelleni saan

Pitäisi varmaan luovuttaa vuosien taistelu ja kävellä optikolle.

Väsynyt. En treenannukkaan ees tänään, varmaan kaipaa enemmän unta ja lepoa ny. Vielä yksi duunipäivä ja sitten on vapaata päivän verran! :dance:

Helppo!

image.webp

Harmi ku näihin kylmästä tosielämästä kuvattuihin otoksiin ei vosut eksy linssin ja tuotteen väliin.

Mietin juuri, että kun tästä kauppaan menen, niin varmasti taistelen siellä mielessäni jaksaako olutta kantaa himaan vai ei. Pirun kova ikävä noita laatuoluita. Saattaa olla, että oluet tulee ostettua huomenna vasta.

Vokotin postiin viittaus siis.

Back
Ylös Bottom