Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Liittyykö fun klub kieltäytymishommiin?

Ai niin tätä en tullut ajatelleeksi. Mitään tiukkoja kieltoja ei kyllä pysty tekemään.

^Kumpaan sarjaan lasket itsesi? :spedenaurua:

Mä takerrun kato pikkuiseikkoihin. Elämäni ainoita iloja.

Ooh, tänä talvena ei välttämättä tarvitse enää nähdä alle 5°C meneviä lämpötiloja. Lauantaina pääsee nauttimaan 18°C ja maanantaista eteenpäin noin yli 10°C. Kelpaa.

Ooh, tänä talvena ei välttämättä tarvitse enää nähdä alle 5°C meneviä lämpötiloja. Lauantaina pääsee nauttimaan 18°C ja maanantaista eteenpäin noin yli 10°C. Kelpaa.

Ei kelpais mulle :D Sais nyt täällä Etelä-Suomessakin vetää äkkiä takas pakkasen puolelle ja mielellään semmosta -5°C - -10°C tonne maaliskuun loppupuolelle. Sitte voi tulla kevät suht nopeeta tahtia.

Ei kelpais mulle :D Sais nyt täällä Etelä-Suomessakin vetää äkkiä takas pakkasen puolelle ja mielellään semmosta -5°C - -10°C tonne maaliskuun loppupuolelle. Sitte voi tulla kevät suht nopeeta tahtia.

Nojoo, Suomen loskapaskoissa nuo lämpötilat on vähän raskaita. Kuitenkin lumettomassa ja riittävän valoisassa ympäristössä ihan jees.

Kohtahan se onkin kesä taas.

Sais täälläki kallistua nuo lämpötilat vieläkin hurjempaan nousuun niin sulas lumet pois tammikuun aikana. Linnutki laulaa tuolla pihalla siihen malliin, niinku joskus huhtikuussa ku lumet alkaa sulaa todenteolla ja kevät tulee.

Nojoo, Suomen loskapaskoissa nuo lämpötilat on vähän raskaita. Kuitenkin lumettomassa ja riittävän valoisassa ympäristössä ihan jees.

Kohtahan se onkin kesä taas.

Totta joo, mutta ei mulle kelpais se lumettomuuskaan, haluan vielä kunnon talvea. :D

Back
Ylös Bottom