Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nälkä. Ja väsy :D

Jos sitä vetäsis vaikka 400g jauhelihaa, 100g makaronia, ketsuppia kyytipoikana ja litra maitoa. Ja pariksi tunniksi nukkumaan. Muuten lepoa ja sali illemmalla. Paitsi 3 lämpöhoitoa forkuille pitäisi tehdä :P

Pitäis mennä työsopimusta kirjoittamaan tänään, että saa kirjoitusten jälkeen tienattua hiukan rahaa. Ois kyl ollu mukavempaa vaa lötkötellä kotona huhtikuusta heinäkuun alkuun ja viettää HCBB elämää :D Jostain syystä ei vaan onnistu

Ei helevetti. Takareidet ihan paskana. Ensinnäkin toissapäivän punttitreenistä ja toisekseen se eilisen potkutekniikoiden harjoittelu ei ehkä suoranaisesti auttanut... Ei se mithän. Jatkamma harjotuksia.

Ei helevetti. Takareidet ihan paskana. Ensinnäkin toissapäivän punttitreenistä ja toisekseen se eilisen potkutekniikoiden harjoittelu ei ehkä suoranaisesti auttanut... Ei se mithän. Jatkamma harjotuksia.

Oih, kun ois itelläkin tommonen motivaatio. Nykyään vaan pelottaa joka kerta salilla tuleeko tälläkin kertaa pää kipeeks, kun niskat menee jumiin. Kunnon hieroja pitäis löytää.:itku:

Tänään oon jo melkein luovuttanut toivon, että saisin raahauduttua salille, mutta pienenä kompensaationa ajattelin lähtee kävellen tonne hervannan "keskustaan" käymään. Onhan tästä sinne matkaa ehkä jopa puoli kilometriä. :hyper::face:

kun niskat menee jumiin.

Käy uimas. Rittäin tehokas hierojannantarpeen ehkäisijä ku sielä käy pyörittelemäs käsiä.

Nyt aion mennä syömään riisiä ja kanaa :kuola:

Mäki söin makkarakeitto ja oli makkaraa niin paljo että ainaki tuplana ehkä jopa triplana :kuola: :kuola: :kuola:

Käy uimas. Rittäin tehokas hierojannantarpeen ehkäisijä ku sielä käy pyörittelemäs käsiä.

Ehkä sitä pitäis kokeilla mahtuuko tässä vielä uikkareihin ja, jos niihin saa ittensä säädyllisesti sopimaan, mennä samalla kävelylenkillä testaan tän paikan uimahallikin. :)

Oih, kun ois itelläkin tommonen motivaatio. Nykyään vaan pelottaa joka kerta salilla tuleeko tälläkin kertaa pää kipeeks, kun niskat menee jumiin. Kunnon hieroja pitäis löytää.:itku:

Tänään oon jo melkein luovuttanut toivon, että saisin raahauduttua salille, mutta pienenä kompensaationa ajattelin lähtee kävellen tonne hervannan "keskustaan" käymään. Onhan tästä sinne matkaa ehkä jopa puoli kilometriä. :hyper::face:

Mulla on ollu tota hartiaongelmaa, mutta täytyy sanoo, että esim. toi boksaaminen on ollu aika hyvä, siinä irtoaa hartioista jumit kun ei vaan jää jäpittämään ja käyttää koko kroppaa. Lisäksi kateltiin esim. toissapäivänä treenikaverin kanssa noita tekniikoita kuntoon kun mulla on tapana jäpittää hartioilla vähän koko ajan ja siitä johtuu kauheat jumit+päänsäryt. Plus hierojalle voisin myös eksyä joskus elämässä :D

Mä en oo vieläkään saanu ostettua uutta uikkaria kun toi neljän vuoden takainen ei mahu päälle.

eerie

Ehkä sitä pitäis kokeilla mahtuuko tässä vielä uikkareihin ja, jos niihin saa ittensä säädyllisesti sopimaan, mennä samalla kävelylenkillä testaan tän paikan uimahallikin.
HEh.. kui iso siul on? ;)

Korjasin kirjotusvirheet.

Mulla mahtuu L (large!) kuppikoon uikkareihin.

Työpaikan vaihto, ja läskin poltto ois tämän vuoden kovimmat haasteet. Kumpikaan ei ole vielä oikein edennyt juuta pidemmälle prkl. Onneks sentään ens viikolla treenit palaa oikeille aloitus ajoille.

Back
Ylös Bottom