Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 🤣 Salikomediaa? – kun rauta, egot ja arjen sekoilut muuttuvat tahattomaksi stand-upiksi

Meta description: Keskustelua salien koomisista hetkistä, mokista, tyypeistä ja legendoista – kaikki ne jutut jotka naurattaa vielä vuosien päästä.

Joku teki ylätaljaa varsin mielenkiintoisella tekniikalla. No ei siinä mitään, mikä minä oon toisten tekniikkaa kyyläämään.. No, tää kaveri voihkii samalla ku vääntää menemään. No, ei siinäkään mitään, saa kait sitä äännellä ku kova sarja menos.. Mut siinä vaiheessa kun se voihkiminen "oihhh, aihhhh, auu..." jatkuu koko sarjatauon ja seuraavien sarjataukojen ajan niin oli kyllä vierestä seuraajalla vähän wtf-fiilis. :D

Ekassa kyykkysarjassa oma ennätys ja siitä haltioituneena lyön pään tankoon, kun tulen sarjan loputtua pois sen alta. Ei se silti sitä kyykkäämistä seuraavissa sarjoissa haitannut. :D

Joku teki ylätaljaa varsin mielenkiintoisella tekniikalla. No ei siinä mitään, mikä minä oon toisten tekniikkaa kyyläämään.. No, tää kaveri voihkii samalla ku vääntää menemään. No, ei siinäkään mitään, saa kait sitä äännellä ku kova sarja menos.. Mut siinä vaiheessa kun se voihkiminen "oihhh, aihhhh, auu..." jatkuu koko sarjatauon ja seuraavien sarjataukojen ajan niin oli kyllä vierestä seuraajalla vähän wtf-fiilis. :D

Tänään sama kaveri teki pohjeprässiä 2 sentin liikeradalla ja aivan liian isoilla painoilla voimiinsa nähden. Jalka lipsahti ja painot jäivät alas ja samalla kaveri lähes kaatoi koko laitteen. Kovasti huusi apua ja lopulta vanhempi herrasmies riensi auttamaan kyseistä herraa.

Tänään salilla eräs langanlaiha tyttönen teki hauiskääntöä 10 kg käsipainoilla, heilautti painon ylös kuolleeseen kulmaan ja rojautti alas. Varmaan keskikroppa ja olkapäät tekivät töitä, mutta tuskin hauis. Kauhistuneena katsoin, että milloinkohan tuossa repeää joku lihas..

Tänään salilla eräs langanlaiha tyttönen teki hauiskääntöä 10 kg käsipainoilla, heilautti painon ylös kuolleeseen kulmaan ja rojautti alas. Varmaan keskikroppa ja olkapäät tekivät töitä, mutta tuskin hauis. Kauhistuneena katsoin, että milloinkohan tuossa repeää joku lihas..

Just samaa tänään itekkin katoin salillani! :D

tänään iäkkäämpi henkilö lämmitteli soutulaitteessa niin, että vedon loppuvaiheessa vartalo oli suora vaakasuunnassa ja soutukapula oli vedettynä pään korkeudelle kuten pystysoudussa. varmasti oli äijällä hyvä syy tähän ja omat tavoitteet ja tarkoitukset eikä siinä mitään, en vain ole ennen vastaavaa harjoitusta nähnyt ja siksi pisti hymyilyttämään

Eilen joku nuori naikkonen treenasi pinkki huppari päällä salilla. No ei siinä mitään vielä, mutta treenin jälkeen oli siirtynyt myymään raketteja läheiseen kauppaan - sama huppari päällä. Housut oli vaihtanut, mutta ei taida tyttö paljoa hikoilla :D

Eilen joku nuori naikkonen treenasi pinkki huppari päällä salilla. No ei siinä mitään vielä, mutta treenin jälkeen oli siirtynyt myymään raketteja läheiseen kauppaan - sama huppari päällä. Housut oli vaihtanut, mutta ei taida tyttö paljoa hikoilla :D

Näyttikö sen treeni siltä että olis hiki tullut? Onhan se voinu alla olevan paidan vaihtaa?

Kaveri lohkas hyvin, kun joku kysy siltä, että: 'miksi teet noin pienillä painoilla?' Kaveri vastasi, että: 'Kevyt viikko. Tai siis mulla on aina kevyt viikko. Käytän kevyitä painoja, mutta koska olen niin heikko, ne tuntuu raskailta.' :D

Aiheutin komediaa kyykätessä tauon jälkeen liian isojen painojen kanssa. Meinas jäädä alas, mutta kaveri pelasti, sit oli pakko vähentää painoja reippaasti ja hyväksyä että kuukauden sairastelutauon jälkeen ei kulje.

Edit, tuossa tuli siis se kuuluisa selällä nosto että pääsi ylös. Nyt on muuten jalat kipiät :D

Aiheutin komediaa kyykätessä tauon jälkeen liian isojen painojen kanssa. Meinas jäädä alas, mutta kaveri pelasti, sit oli pakko vähentää painoja reippaasti ja hyväksyä että kuukauden sairastelutauon jälkeen ei kulje.

Edit, tuossa tuli siis se kuuluisa selällä nosto että pääsi ylös. Nyt on muuten jalat kipiät :D

Kokeilit rajojasi, oi kuinka hulvatonta!

En kokeillut, vaan luulin voivani kyykätä samoilla painoilla kuin ennen taukoa ja tuloksena painot melkeen niskaan ja maailman epäpuhtain nosto kaverin avustuksella. Ainakin huomiota herätti joten laskisin salikomediaksi :D

Olin ottamassa aamusta lämpöjä, kun viereiseen pyörään istahti pappa sihauttaen Karjala-tölkin juomapullotelineeseen. Oikeastaan kävi vain sääliksi :)

Tästä muistui mieleen, että mä bongasin kerran salilta vanhemman rouvan, jolla oli puolen litran muovinen viinapullo juomapullona. Tai ainkin toivon, että siellä oli vaan vettä. Jotenkin ei vaan istu mun järkeen että ottaisin viinapullon juomapulloksi, vaikka reikä se on rinkelilläkin..

Tiedä sitten, onko joulun välipäivillä tosiaan käymässäni salilla tilanne se, ettei siellä ole ketään treenannut tai pikemmin juonut. Joku ihme sunnuntaipumppi päivä oli, kun ei ole yleensä ketään. Nooh, kävin palkkaripulloon palautuksilla heittämässä vedet ja kun viemäri ollut kuivana, niin käsittämätön paskankatku siinä. Ei se mua niin, mutta kun siihen piti jonkun fitnesstypyn pamahtaa paikalle... Totesin, että taitaa viemäri olla kuiva, kun haisee. Ei se kuullu vaan kysy jaa mitä? "Niin että haisee paska on varmaan viemärit tukossa" johon hän sanos: "Niin haiset" käyttämättä ajatustakaan sille, etten se minä ollut.

Ei saatananhelvetti :D Muija kelas, että oon paskonu housuun. Ei löytyny kyllä selkärankaa mennä tekemään sarjaa loppuun, lähin himaan.

Tiedä sitten, onko joulun välipäivillä tosiaan käymässäni salilla tilanne se, ettei siellä ole ketään treenannut tai pikemmin juonut. Joku ihme sunnuntaipumppi päivä oli, kun ei ole yleensä ketään. Nooh, kävin palkkaripulloon palautuksilla heittämässä vedet ja kun viemäri ollut kuivana, niin käsittämätön paskankatku siinä. Ei se mua niin, mutta kun siihen piti jonkun fitnesstypyn pamahtaa paikalle... Totesin, että taitaa viemäri olla kuiva, kun haisee. Ei se kuullu vaan kysy jaa mitä? "Niin että haisee paska on varmaan viemärit tukossa" johon hän sanos: "Niin haiset" käyttämättä ajatustakaan sille, etten se minä ollut.

Ei saatananhelvetti :D Muija kelas, että oon paskonu housuun. Ei löytyny kyllä selkärankaa mennä tekemään sarjaa loppuun, lähin himaan.
ettei vaan olis vähän röpöttäny? ;)

Back
Ylös Bottom