Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei oikein ny kolahda, sorge. Jotain vielä menevämpää, u know?

No laitetaan sitte rokkia joka laittaa muhun eniten menoa. Entäs tää?

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Hää oliki näköjään eronnu bändistä vuonna11 :(

tumblr_m65sk5600e1rot0xgo1_500.webp

Hän? On kyllä ihana. :haart:

Meitsi popittaakin täällä Radioheadia :rock:

Ja meikäläinen Ludwig van Beethovenia ja Moonlight Sonataa :D Soitin tossa äsken nimittäin aikani kuluksi pianoa (musiikkiopiston päättötodistus plakkarissa ja harrastusta takana noin 6-7 vuotta) ja totesin että ei enää sormet kulje niin hyvin koskettimilla kuin aiemmin. Liian pitkä tauko tullut soittamiseen, pitää skarpata. Ei ne lahjat pysy ellei niitä harjota!

Ja meikäläinen Ludwig van Beethovenia ja Moonlight Sonataa :D Soitin tossa äsken nimittäin aikani kuluksi pianoa (musiikkiopiston päättötodistus plakkarissa ja harrastusta takana noin 6-7 vuotta) ja totesin että ei enää sormet kulje niin hyvin koskettimilla kuin aiemmin. Liian pitkä tauko tullut soittamiseen, pitää skarpata. Ei ne lahjat pysy ellei niitä harjota!

Sama huomattu kitaran soiton kanssa. Jäi harrastus, kun bändi hajosi ja nyt olen joutunut ihan alusta opettelemaan kaiken, jos siihen olen koskenut. Ei kyllä pahemmin ole intoa ollut soitella :( Eikä kyl oikeastaan aikaakaan.

Ajan puute on täälläkin aika suuresti torpedoinut soittotaidon ylläpidon. Ei kiva :( Onhan tollaset harrastukset kuitenkin loppupeleissä tosi arvokkaita juttuja, musiikki on tärkeetä ihmiselle ja se, että osaa soittaa, voi poikia parhaimmassa tapauksessa monta hienoa kokemusta ja jopa työkeikkoja. Mua on jo monta vuotta yritetty nakittaa seurakunnan jumalanpalveluksiin urkuriksi, kun oon käynyt urkukurssinkin :D Lisäksi soitin tämänvuotisten rippikoululaisten konfirmaatiossa ja tienasin siitä pari penniä.

Aina ei vaan ehdi panostamaan kaikkeen niin täysillä kuin haluais...

Back
Ylös Bottom