Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oisko tää nyt se Jyväskylään huhuttu tapahtuma keväälle mistä jossain Cagejutussa oli puhetta?
Älä viittii just tänään kävin Raisiossa ja totesin että tä on niin masentava paikka että täällä porukka maksais varmasti nähdäkseen että jotain muutakin sattuu (tosin häkissä sattuu fyysisesti, raisiossa henkisesti). Valitettavasti joudun olemaan PK-seudulla juuri tuolloin 2.2 joten olen kyllä vähän katkera että niin hyvän kortin siihen hommasitte, mutta älkää huoliko annan anteeksi kun tuutte syssymällä sitten taas uudestaan.Raisio on varmaan turhan lähellä Turun Logomoa, eiköhän tiikerinsilmäkin sinne asti jaksa. :D
Vaihtoehtoina toukokuun tapahtumalle on Vantaa, Jyväskylä, Tampere, Kuopio. päätöksiä tehdään tammikuun puoleen väliin mennessä. Jos pakkislaisilla on hyviä ideoita CAGEn pitopaikaksi + Areenaksi niin edelleen voi ideoita heittää.
VOitko valoittaa tai vihjata. Olis ihan tosi hauska tietää näin ikään kuin oman kaupungin mahdollisista kamppailutapahtumista.Jyväskylään on muutakin suunnitteilla, en tosin tiedän konkretian asteesta vielä.

Älä viittii just tänään kävin Raisiossa ja totesin että tä on niin masentava paikka että täällä porukka maksais varmasti nähdäkseen että jotain muutakin sattuu (tosin häkissä sattuu fyysisesti, raisiossa henkisesti). Valitettavasti joudun olemaan PK-seudulla juuri tuolloin 2.2 joten olen kyllä vähän katkera että niin hyvän kortin siihen hommasitte, mutta älkää huoliko annan anteeksi kun tuutte syssymällä sitten taas uudestaan.
Kai mä vaan oon katkera vieläki ku tuhosivat varhaislapsuuteni betonipunkkerit siitä keskustasta, tai sitten sain 22 vuodessa tarpeeksein siitä. Ja mitä tohon sali juttuun tulee niin http://ffr.fi/ :D Tosin ei taida yhtään ottelijaa löytyy et siinä mielessä kai huono juttu Cagelle.Hei, Älä dissaa Resoa... Täähän on moderni risteyskaupunki, virikkeitä löytyy ainaki 7 kebab ravintolaa kilometrin säteellä keskustasta ja mylly. Mitä muuta sä kaipaat? vaparisalia ei ole :( sit ois avot.
Vapaaottelun SM kisojen finalistit kohtaavat nyt ammattilaissäännöillä
B73 kg
Teemu Packalen ( 1-0-0 ) FFG vs Otso Kataja ( 0-1-0 ) Ringside Gym
Ilolla olis katsellut kotikaupungin poikia julisteessa.
Vähän semmonen semi-laimea kortti, jos tässä oikein maiskuttelee tätä.
Tää on turkulainen kortti katoVähän semmonen semi-laimea kortti, jos tässä oikein maiskuttelee tätä.
Päämatsi on rautaa ja loput Turkulaisittain hyvinkin mielenkiintoisia. Oma lemppari Peltoniemi vs Halonen. Harmi vaa et en pääs paikal. Pitää ohjeistaa ihmisiä että valitsee hääpäivänsä paremmin jottei tarttee tälläsiä skipata. Onneks on Twitter ees.Nii ja ei kai semi-laimea tarkota huonoa? Korkeintaan aika huonoa ;) Kai teki palautetta arvostatte kuitessii?Ainahan nämä kortit on huonoja, sen takia tämä onkin niiin kiitollista hommaa.