Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Eteläsuomalaiset ei vaan ossaa ajaa ilman suolaa. Töhöt.

Liikaa sitä tääläki kylvetään!

Suola on jokaisen trubodarin kaveri, ei liikaa vaan sopivasti! Tappaahan viinakin liikaa otettuna.
Ja oikeaa laatua, eikä mitään teollista paskaa.

Mä en käytä suolaa enkä sokeria ollenkaa. En kyllä ookkaa podari.

Täytyy tankata nyt ruokaa kun on äiti niitä tekemässä, huomen aamusta käy matkani kohti etelää jälleen! Toivottavasti junat ovat aikataulussa, pitäisi olla kyllä sen verran lauhaa. Mutta eihän VR:stä koskaan tiedä.

Täytyy tankata nyt ruokaa kun on äiti niitä tekemässä, huomen aamusta käy matkani kohti etelää jälleen! Toivottavasti junat ovat aikataulussa, pitäisi olla kyllä sen verran lauhaa. Mutta eihän VR:stä koskaan tiedä.

Mää meen autolla niin saa sit käyttää hopan Vantaan päässä pyykissä ku on suolaa kuitenkin yhden valtameren verran tuolla pitkin teitä. Tänään oli Veeärrällä jotai vaihdeongelmia, toivottavasti huomenna kulkee :)

Vittu näitä paskoja. Mistään ei tuu mitään. Yritä nyt sit nukkumaa käydä. Jos en aamul huutele tääl ni oon saattanu kuolla häkämyrkytyksee. Älkää sit haudatko mua, jättääkää mätänemään johonkin vaikka vittu kirkkourkuihin pää alaspäin.

^ No hitto, toisaalta ei mikään yllätys sinällänsä. No, jospa eivät kamalan paljoa olisi myöhässä niin olisin melko tyytyväinen :rolleyes:

Vittu näitä paskoja. Mistään ei tuu mitään. Yritä nyt sit nukkumaa käydä. Jos en aamul huutele tääl ni oon saattanu kuolla häkämyrkytyksee. Älkää sit haudatko mua, jättääkää mätänemään johonkin vaikka vittu kirkkourkuihin pää alaspäin.

Vaiha ammattia.

Multa poistettiin polyyppeja nenasta tanaan. Ai jumalauta etta sattu! Se oli ihan hirveaa. Tuli sielta sellaset 3 peukalon paan kokoista ja yks pienempi (tai no taa tais olla osa yhta isoa, se kun jouduttiin repimaan palasiksi ja sit repimaan pois). Hyi helvetti etta oli allottavia kasoja. Kummasti nyt kylla henki kulkee, eka kerta vissiin vuoteen kun pystyn hengittamaan oikean sieraimen kautta!

Back
Ylös Bottom