Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No, jos kerran noin nätisti pyydät... kröhöm.
Ensin tunnetumpi versio äänenavauksena:

"Tuiki tuiki tähtönen iltaisin sua katselen,
Korkealla loistat vaan, katsot alas maailmaan,
Tuiki tuiki tähtönen iltaisin sua katselen"

Sitten ihan sulle omistettu kipale samalla sävelellä:

"Nukkuu nukkuu Hiittiskin, vaikka kettu laulaakin,
Korkealle pääse ei, mut uni tulee paremmin,
Nukkuu nukkuu Hiittiskin, vaikka kettu laulaakin"
Nyt on tilanne se, etten keksi tähän yhtään mitään sanottavaa.
Puutyöt on niin ihania kun hakkaa sitä oksaista koivupölkkyä joka ei mene kuin sahaamalla halki jos vaan olis sahaan bensaa... vituttaa niin paljon että alkaa naurattamaan ja menee sisälle ja vääntää sähköpattereita isommalle. Ei vaan mukavaa se on... päivittäistä hyötyliikuntaa.
Todennäköisesti kirveesi on liian pieni, eipä ole vielä sellaista pölkkyä vastaan tullut joka ei tuon isoimman Fiskarssin edessä nöyrtyisi.

Sain tänään tietää että täälläpäin on järvissä niin heikot jäät ettei edes pilkkijät ole uskaltautuneet sinne hortoilemaan.
Olipa hyvä etten tiennyt tuota vielä joulunpyhinä kun suhailin tuolla pitkin järvenselkää.

Jou jou, pienellä etsimisellä: http://www.pakkotoisto.com/helsinki/98626-pulkkamaekikekkerit/

Olhan meitä pääl kynmenen. Mäkeilyn jälkeen käytiin kaffekaakaolla yms yms mums mums. Sol kyl mukavata talvipuuhaa.

Selekä alkaa oleen siinä kunnossa, että vähän haastan jo sitä, en kai muuten polkis pyörällä maastossa ja juoksis ristiaskelhyppyjä mettäpoluilla. Mavettamaan en vielä lähe, mutta pakko rakennella tukilihastoa ja haastaa pikkuhiljaa. Ja käten laitetaan tukiside jos lähetään vaiks juurikin pyöräilemään. Tommosiin missä voi tulla yllättäviä iskuja/taivutuksia. Esim. Seinäjoelle on pakko ottaa.

Voisin tulla tekemään lumityöt jos asuisit lähempänä. Höhö, helppo luvata, ku ei joudu vastuuseen sanomisista.
Oot vissiin jo kolmas tai neljäs ihminen, joka on tarjoutunu tekemään mun lumityöt. Harmi vaan, että kaikki jotenkin sopivasti asuu ihan liian kaukana... :jahas:
Onneksi helvetin lumisade sentään loppui eikä lisää pitäisi olla pariin päivään tulossa.

Oot vissiin jo kolmas tai neljäs ihminen, joka on tarjoutunu tekemään mun lumityöt. Harmi vaan, että kaikki jotenkin sopivasti asuu ihan liian kaukana... :jahas:
Onneksi helvetin lumisade sentään loppui eikä lisää pitäisi olla pariin päivään tulossa.

Voin vastapainoksi sanoa, että en tekisi, tai jos tekisin, niin sinulla ei ole varaa maksaa minun palkkiota siitä hommasta. Olen vissiin kerran tehnyt lumityöt porukoilla, vaikka ovat asuneet omakotitalossa yli 10 vuotta.

Minulla on reikäepäily hampaassa. Päättelin ihan itse, koska yhtä hammasta vihloo erityisen pahasti. Kuumottelee, en nimittäin halua hammaslääkäriin. Ei siksi että pelkäisin itse toimenpidettä, pelkään sitä laskua mikä sieltä tulee :jahas:

Nukahan pystyyn! Mut en mee mistään hinnasta vielä nukkumaan. :D Mitäs, kohtahan on taas viikonloppu! :lol2:

Tuli siinä tuhottua Pancho Villassa Häränpihvi ja grillatut vihannekset :kuola: Oli hyvää.

Joo siis vokotin pointtia tarkotinkin. Riittävällä summalla ihmisen kun ihmisen melkein saa tekemään mitä vaan. Ei nyt ollut pelkästään seksistä kyse, mikä Daisukella nyt tietenkin oli ekana mielessä. Röh

Kyllä kymmenen sais olla nii ei suolata. Suola on epäterveellistä!

Back
Ylös Bottom