Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Se on semmosta mukavaa henkistä kidutusta, ku joka hetki toivot, että tulehyväolotulehyväolotulehyväolo ja sitä heikkoa happea kestää ihan liian monta tuntia putkeen. Ekasta krapulapäivästä kun on toipunu niin seuraavana aamuna tuntuu vielä että laatta lentää ja töihinki pitäs mennä.

Tuo on kyllä kans tuttu homma. Yksi vittumaisimmista asioista on se kun krapula tulee päivän myöhässä, koettu on tämäkin parikertaa. Vikalla kerralla olin lupautunut laudankantajaksi 9 tunniksi, urakkahommaa :D Kyllä maistui senjälkeen
uni ja ruoka..

Tuo on kyllä kans tuttu homma. Yksi vittumaisimmista asioista on se kun krapula tulee päivän myöhässä, koettu on tämäkin parikertaa. Vikalla kerralla olin lupautunut laudankantajaksi 9 tunniksi, urakkahommaa :D Kyllä maistui senjälkeen
uni ja ruoka..
Se on vielä hyvä krapula jos liikkua pystyy. Mutta semmonen krapula, että makaat päivän pari liikkumatta paikallaan niin kysyy jo vähän miestä.:D Vähän ku yrittää nousta tai kääntää kylkeä niin jo meinaa osku tulla kylään. Pahin on vielä se jos oksentaminenkaan ei krapulassa enää auta tippaakaan ja kroppa kakoo silti nesteitä pihalle koko ajan.

Se on vielä hyvä krapula jos liikkua pystyy. Mutta semmonen krapula, että makaat päivän pari liikkumatta paikallaan niin kysyy jo vähän miestä.:D Vähän ku yrittää nousta tai kääntää kylkeä niin jo meinaa osku tulla kylään. Pahin on vielä se jos oksentaminenkaan ei krapulassa enää auta tippaakaan.

Hah, mulla ei oo vielä ollu koskaan tuollasta krapulaa :D Kai se joskus tulee... Muistan yhen kaverin kesän aikana, kehu parin päivän juomisen jälkeen että "ei krapulaa missään, täydellinen olo", seuraavana päivänä menin käymään ja kaverilla niin kovat tärinät ettei oikeesti meinaannu saada sukkia jalkaan. Ja kehu 5 tunnin jälkeen heräämisestä ku poltti tupakkia et "nyt pysty vetää jo puolikkaan" :D

Mulla oli tuolloin vaan tosi heikko olo, edes vesi ei maistunu, oksetti kokoajan ja kauhee vapina päällä. (kun töihin jouduin)

Hah, mulla ei oo vielä ollu koskaan tuollasta krapulaa :D Kai se joskus tulee... Muistan yhen kaverin kesän aikana, kehu parin päivän juomisen jälkeen että "ei krapulaa missään, täydellinen olo", seuraavana päivänä menin käymään ja kaverilla niin kovat tärinät ettei oikeesti meinaannu saada sukkia jalkaan. Ja kehu 5 tunnin jälkeen heräämisestä ku poltti tupakkia et "nyt pysty vetää jo puolikkaan" :D

Mulla oli tuolloin vaan tosi heikko olo, edes vesi ei maistunu, oksetti kokoajan ja kauhee vapina päällä. (kun töihin jouduin)

Joo se on varmasti elämän ja kuoleman kysymys tossa vaiheessa ku tärinät on päällä ja ei saa sukkiakaan jalkaan omin avuin.:D

Joo se on varmasti elämän ja kuoleman kysymys tossa vaiheessa ku tärinät on päällä ja ei saa sukkiakaan jalkaan omin avuin.:D

Olis pitäny saada nauhalle kyllä se sukkien pukeminen "perrrkele, äh, äh, noin, perkele, ei saatana, huh, äh, noin" Ja olin päivän sen kanssa niin kurkusta meni tasoittavina alas 5 olutta, 1 jekku, 3 lonkeroo. Kaverilla siis ikää 10 vuotta mua enemmän ja juonu hitusen enemmän.. Taisi olla pojalla suht. kova kanuuna päällä :D

Eipä unta meinaa saada, tuli eilen baari illan päätteeksi palellutettua vasen korva kokonaan.. On sitte kipeä ja sainpas uuden lempinimenkin, Jumbo :D

Eipä väsytä. Kuhan ei käy nyt niinkuin toissavuonna, valvoin koko yön ja nukahdin tuoliin sukulaisten luona kun oli vatsa täynnä ruokaa. Hävettää vieläkin :D

Back
Ylös Bottom