Mua vääääsyyyttttäääääää... Joko saa mennä nukkumaan?
Kauanko meni matkassa? Ilmeisesti alle 8 tunnin kuitenki selvisit.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mua vääääsyyyttttäääääää... Joko saa mennä nukkumaan?

No niin, kinkku uunissa!

Vähä reilu kuus tuntia pysähdyksineen. Sun ajo-ohjeet kyllä meni toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, kun jostain syystä löysin itseni Jyväskylään menevältä tieltä. :D Mutta Virtojen kautta oli mukava ajella. Hiljaiset tiet ja kauniit maisemat.Kauanko meni matkassa? Ilmeisesti alle 8 tunnin kuitenki selvisit.![]()

Vähä reilu kuus tuntia pysähdyksineen. Sun ajo-ohjeet kyllä meni toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, kun jostain syystä löysin itseni Jyväskylään menevältä tieltä. :D Mutta Virtojen kautta oli mukava ajella. Hiljaiset tiet ja kauniit maisemat.![]()

Eipä lähtenyt kortteja tänäkään vuonna.
Päivän opetus: älä unohda (tilapäiseen) treenikassiin käytettyä palkkarisheikkeriä pariksi viikoksi :urjo: ...eihän tuota hajua saa näköjään millään pois, kahdesti jo pessyt. :(
Paa pakkaseen se sheikkeri yöks, kuulema toimii.
Ahaa, no tuotahan pitää kokeilla.
Mää en nähny koko Prismaa. Johtunee siitä. :DHaha, ilmeisesti et sitte kääntyny Prisman risteyksestä vasemmalle... Mutta joo, ne pienemmät tiet on ihan kivoja, kun siellä ei oo paljon liikennettä eikä telkänpönttöjä![]()
Mut nakitettiin valmistamaan joku (mahdollisesti suklainen) jälkkäri huomiseksi. Koitin googletella jotain reseptiä, mutta ei löytynyt mitään potentiaalista... Ei viitsi mitään normi kääretorttua vetästä, jotain extraa sais olla. Kellään heittää vinkkiä? :joulu7:
Mut nakitettiin valmistamaan joku (mahdollisesti suklainen) jälkkäri huomiseksi. Koitin googletella jotain reseptiä, mutta ei löytynyt mitään potentiaalista... Ei viitsi mitään normi kääretorttua vetästä, jotain extraa sais olla. Kellään heittää vinkkiä? :joulu7:
Katellaa ens vuonna sitte niitä töitä uudella innollaKuinka moni menee duuniin huomenna? o/

Hehee :D Isäni ilme oli äsken näkemisen arvoinen hänen noustessa päikkäreiltä ja tullessaan olohuoneeseen, sillä sekä minulla että äidilläni oli naamassa kirkkaan vihreät kasvonaamiot. Miesparka :D