Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tänään koulua ja lauanaina vielä koulussa käynti. Mää en haluu, haluun nukkua :zzzz:

+ elämää tärkeämpi kysymys, mitä sitä tänään söis?

Taidan tänään syödä (kotona päivällä) mustaa makkaraa ja puolukkahilloa, siihen päälle maitoa, ai perhana kun on hyvää :P

Vittu mikä nyhjääminen täällä on menossa. Ryhistäydy nyt Sakke perkele äläkä anna akkojen lirkutella itteäs tärviölle.

Ei vaan sakke ryhdistäyty ja meni lepään, niin kuin jokaisen tosibodarin täytyykin! Huomenna on ehdittävä vielä salille ennen kun maailma räjähtää!

Vittu mikä nyhjääminen täällä on menossa. Ryhistäydy nyt Sakke perkele äläkä anna akkojen lirkutella itteäs tärviölle.

En mä voi sille mitään, kun näin maailmanlopun kynnyksellä kaipaan karvakainalooni läheisyyttä. Isokin mies murtuu jossain vaiheessa :itku:

- - - Updated - - -

Ei vaan sakke ryhdistäyty ja meni lepään, niin kuin jokaisen tosibodarin täytyykin! Huomenna on ehdittävä vielä salille ennen kun maailma räjähtää!
Totta. Todellisuudessahan minä en mitään akkaa jalkoihin pyörimään haluaisi, mutta toi perhanan maailmanloppu tekee huomisen aikataulun niin kiireelliseksi, että olisi hyvä huomiseksi saada joku tekemään jauhelihat valmiiksi, kun salilla saan hauberit väännettyä. Ettei vaan jäisi ruokailut välistä tämän maailmanlopun takia.
Todellisuudessahan inkku olisi tätä varten, mutta eihän me tätä sille kerrota. Ja jätkät, älkää nyt pilatko tätä, koska mä olen jo lähellä onnistua!

inkku olis kyllä varmaan hyvä sielä hellan ääressä, kun taisi olla jotain sotilaallista sukua niin olis puurot ja vellit ajallaan valmiina! Oluetkin valmiiksi nassautettuna kun tulee kotio.

inkku olis kyllä varmaan hyvä sielä hellan ääressä, kun taisi olla jotain sotilaallista sukua niin olis puurot ja vellit ajallaan valmiina! Oluetkin valmiiksi nassautettuna kun tulee kotio.

Sotilaallista ja sotilaallista.. Enempi nuo on terveydenhuollon puolta, vaikka isäukko myös puolustusvoimille keikkaa tekee. :rolleyes: Mutta pöperöt on valmiina ajallaan, ne on hyviä ja niitä riittää! :D

Back
Ylös Bottom