Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Whohhohoo, filo on kohta hyppysissä! Jotain positiivista jännitystä välillä nii.

Aika kova!

VOi persereikä. Ei taas suju vittu mikään. Kai sitä vois lähteä vähän duuniin vittuuntumaan välillä kun kotona vittuuntuminen kyllästyttää.

Sullapa sitä duunia aina riittää! :wtf: Oo onnellinen, ku kaikki ei saa töitä vaikka polvillaan anelis. :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Hohhoo pitäisköhän sitä tilata jotain gaspin&bb sälää joulun kunniaksi, jotta sitä näyttäisi ensi vuonnakin edes ulkoisesti urheilulliselta :puntti:

Oi että tännään on ollu mahtava päivä! Hyviä uutisia tulloo joka tuutista ja reeni kulukee niinku pittääki. :) Jotta tämä ei nyt kusis johki, ni pistän nukkumaan tuossa puolen tunnin päästä, vielä kun on hyvä fiilis. :D

Mitä tekemistä bodarivaatteilla on ulkoisen urheilullisuuden kanssa?
Luulenpa että tossa tarkotetaan jos käytetään bodarivaatteita niin joku saattas erehtyä luulemaan bodariksi, eipäs tuota ny turhaan tarvi alkaa ylianalysoimaan kohan läpällä heitti.

Tuli muuten tuosta selviytyjät - ohjelmasta mieleen, että hakiko kukaan pakkikselta kisaan mukaan ? Itse naputtelin hakemuksen, harmi ettei huolittu mukaan :D Olisi ollut varmasti mahtava kokemus :rolleyes:

Tuli muuten tuosta selviytyjät - ohjelmasta mieleen, että hakiko kukaan pakkikselta kisaan mukaan ? Itse naputtelin hakemuksen, harmi ettei huolittu mukaan :D Olisi ollut varmasti mahtava kokemus :rolleyes:

Siinähän pitää vissiin olla täysikänen.

Mitä tekemistä bodarivaatteilla on ulkoisen urheilullisuuden kanssa?

Lähinnä heitin vitsillä, mutta Sumu täydensi hyvin lauseeni. Lähinnä voisin ajatella käyttäväni urheilullisia vaatteita, jolloin luon ulkoisen mielikuvan siitä, että olisin muka jollain tasolla urheilullinen. Silloin, kun onnistun tälläisen mielikuvan luomaan etenkin naisten silmissä niin silloin saattaisin olla askelta lähempänä mohikaanin monttua, joten tästä syystä voisin ostaa, vaikka gaspin lippiksen näin leudoille talvikeleille.

Tällä onnistuisin harhauttamaan siis todellisuuden eli minut ja sipsipussin sohvan pohjalla.

Mun aiti on ihana. Skypetettiin tossa asken ja aiti kertoi miten oli lahettanyt joululahjana kanelipipareita eraalle tutulle autokauppiaalle. Aiti jatkoi juttua etta "Miehen vaimo on leipuri, mutta kyllahan se vieras pipari aina erilta maistuu".

Niin kyllahan se varmaan maistuu... :D

Mun aiti on ihana. Skypetettiin tossa asken ja aiti kertoi miten oli lahettanyt joululahjana kanelipipareita eraalle tutulle autokauppiaalle. Aiti jatkoi juttua etta "Miehen vaimo on leipuri, mutta kyllahan se vieras pipari aina erilta maistuu".

Niin kyllahan se varmaan maistuu... :D

Mun isällä oli synttärit jokin aika sitten. Äiti soitti mulle ja mietiskeli lahjaa. "Jaa mutta, kävisköhän sille ripsipiirakka?! Hihihihihiiii..." Ja äiti väittää että mulla ois hävyttömät jutut.

^ Härski äiti löytyy myös minulta ! Monet kerrat olen facepalmannut tajutessani, että äitini on paljon hävyttömämpi kuin minä.

Back
Ylös Bottom