Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kaljasta tuli mieleen, että tänään kävi kyllä taas niin omituinen juttu. Olin menossa kauppaan, siinä pihalla päivysti pari näitä mopopoikia. Toinen sitten rohkaistui kysymään, voinko hakea heille kaljat kaupasta. Mitä ihmettä ? Normimaanantai. Kieltäydyin kuitenkin kunniasta :rolleyes:

Myohaiseksi lounaaksi halpaa sushia. 45 pennya maksoi paketti Tescon alessa. Omnom.

Ota pikkupäikkärit :)

Ei töis oikeen saa nukkua :( Ja nyt ei enää ehi, ku kohta alkaa yöunet.

Vautsi! Just kotiin ajellessa ajattelin, että tämä ilta alka tuolla biisillä. Eipä tarvinnu ite postata, ku olit nopeempi. Lähes yhtä hyvää rokkia ku ac/dc.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
On kyllä ollu sellanen päivä, että kun tästä vielä reenaamaan irtoan niin sen jälkeen haen kasan suklaata tai jotain karkkia. Sitä paitsi mä oon ihan yksinäinen täällä ku kämppis lähti jo jouluksi pois. MÄÄ OON IHAN YKSIN TÄÄLLÄ!!! :itku: JK, saanpahan loikkia alasti pitkin kämppää.

Kaljasta tuli mieleen, että tänään kävi kyllä taas niin omituinen juttu. Olin menossa kauppaan, siinä pihalla päivysti pari näitä mopopoikia. Toinen sitten rohkaistui kysymään, voinko hakea heille kaljat kaupasta. Mitä ihmettä ? Normimaanantai. Kieltäydyin kuitenkin kunniasta :rolleyes:
Jos oli pojilla lomat alkanut, tai halusivat tasotella :D

Nyt on kyllä jätkä itte aivan loppu. Kuukauden voimareenin jälkeen alotin taas pumppailun ja yläkroppa aivan loppuun. Tietää taas tehneensä salilla jotain... Huomenna sitten samalla agrella etureiskoja.

Alkaa olla tukkoinen olo, joten lepopäivä on tarpeeseen. Teetä nassuun ja surffailua Juutuuban ihmeellisessä maailmassa. :haart: Yllättävän kivuttomasti meni taas maanantai, näitähän alkaa melekeen sietämään... :D

JK, saanpahan loikkia alasti pitkin kämppää.

Toi on kivaa! Onneksi asun ylimmässä kerroksessa kaukana katseilta. :lol2:

Sanoin kans töissä työkavereille, että tänään ois virtaa tehdä vaikka kuinka töitä, mutta sattu oleen hiljasempi päivä. Lomat alkaa keskiviikon jälkeen <3

Vautsi! Just kotiin ajellessa ajattelin, että tämä ilta alka tuolla biisillä. Eipä tarvinnu ite postata, ku olit nopeempi. Lähes yhtä hyvää rokkia ku ac/dc.

:D Ei voi kuin ihailla näitä vanhoja partoja, loistavia biisejä herroilla kyllä!

Edit.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Jumanlatsiooon mikä jumipäivä oli! Onneks jaksoin redes epiä ihteni sen kuntopyörän kimppuun. Mää ootan vaan lomaa, töissäkin tulee lähinnä nuokuttua sohvannurkassa kun kukaan ei enää tee mitään. Blööh. Blaah.

VOi persereikä. Ei taas suju vittu mikään. Kai sitä vois lähteä vähän duuniin vittuuntumaan välillä kun kotona vittuuntuminen kyllästyttää.

Back
Ylös Bottom