Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Perus flunssaa, ei sen kummempaa. Ehkä pieni laiskuuskin :P
Tuli eilen käytyä Helsinki-Vantaalla hakemassa yksi SaiPalainen. Tuli Tappara samalla koneella, oli myrtsin näköistä sakkia.

Flunssa ja laiskuus.. no sitte hyvä levätäkki pari pvää :)

Juu ei se häviäminen kivaa ole.

Tuntuu, ettei rapula ole täysin ohi vieläkään. Näin ihan saatanan outoja unia viime yönä. Mm. ostin kaupasta tikkaria.

Karstakeuhkolta terkkuja. Hän elää ja voi hyvin. Hieno mies.

Tää biisi on soinu päässä koko viikonlopun.. Pitäiskö huolestua kun olen kuitenkin hevari henkeen ja vereen?

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mä meinaan ainaki tänään vaan tehä kaikkia kivoja liikkeitä. Voisin pitää semmosen suosikkipäivän. Rinnalleveto, kyykky ja levvanveto. Siinä ylivoimasesti kolme mukavinta lajia.

Vituttaa kun kurkku kipeänä ja pitää jättää saliväliin ainakin tänään... Oli jo eilenkin ja edellispäivänä kipeä, mutta eilen nyt oli muutenkin jo lepopäivä. Josko sitä silti ennen joulua vielä pääsisi treenaamaan.

- - - Updated - - -

Karstis on jäähyllä. Mun piti laittaa luvalla yks kuva treenipäivyriin, mutta se on lukossa.

Jäähyllä pakkikselta vai koko yhteiskunnasta? :D

Back
Ylös Bottom