Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hyvin kestänee. Happolimaäijä oli edelleen karu. Joskin kahenjalan megatron liikku hieman kökösti.

Ei kyllä ihan vedä vertoja äsken näkemälleni Hobitille maskeerauksen ja puvustuksen osalta... aivan tajutonta jälkeä. Tollaset örkkivermeet ku sais edes päiväksi päälle, niin vois kuolla onnellisena. No okei ei ehkä ihan, mutta sinnepäin. :)

Mä oisin varmaan lähempänä haltijaa. Toi jousiammunta vois olla mun juttu.

@masterj: Joo jotenkin oudosti oon varmaan 15vuodeksi unohtanut että tollanen leffa on ees olemassa. Sain varmaan traumoja siitä väkivallasta kun katoin liian skidinä.

Mä oisin varmaan lähempänä haltijaa. Toi jousiammunta vois olla mun juttu.

@masterj: Joo jotenkin oudosti oon varmaan 15vuodeksi unohtanut että tollanen leffa on ees olemassa. Sain varmaan traumoja siitä väkivallasta kun katoin liian skidinä.

No siihen ei paljoa maskeerausta tarvitte! Jätkähän on haltia ihan luonnostaan.

Tieten se jouska.

No siihen ei paljoa maskeerausta tarvitte! Jätkähän on haltia ihan luonnostaan.

Tieten se jouska.

Joo yhtä vähän lihaksia ainakin jossei muuta. Ja onhan mulla vaalea tukka. Onkohan tää ollu mun vuoden paskin vkonloppu. Oikein oottaa että menis ohi ja pääsis töihin.

Mikäs viikonlopussa mättää?

Mikäs viikonlopussa mättää?

Tiiä itekkään. Jaksanu tehä mitään mutta sitten tää tekemättömyyskin vituttaa. Tai kävin mä treenaileen ja päivästä kaupoilla mutta kaks iltaa/yötä putkeen yksin sohvalla, läppäri ja telkkari auki ja vedän jotain mättöä naamaan. Pitemmän päälle aika tylsää. Parisuhde vois olla kova sana.

Tiiä itekkään. Jaksanu tehä mitään mutta sitten tää tekemättömyyskin vituttaa. Tai kävin mä treenaileen ja päivästä kaupoilla mutta kaks iltaa/yötä putkeen yksin sohvalla, läppäri ja telkkari auki ja vedän jotain mättöä naamaan. Pitemmän päälle aika tylsää. Parisuhde vois olla kova sana.

Mulla on ollu törkee flunssa koko viikon ja iltasin ei oo jaksanu tehä mitään. Istuskelen punaviinipullon kanssa himassa, mutta ihme kyllä, ei tää ees oo pöllömpää. Vois kyllä käydä lähiaikoina kaupungilla pyörähtämässä, autolla tietysti :)

Mulla on ollu törkee flunssa koko viikon ja iltasin ei oo jaksanu tehä mitään. Istuskelen punaviinipullon kanssa himassa, mutta ihme kyllä, ei tää ees oo pöllömpää. Vois kyllä käydä lähiaikoina kaupungilla pyörähtämässä, autolla tietysti :)

Joo no ois kyl voinu itekkin lähteä autolla johonkin. Ei oikein kiinnostanu dokata mutta oishan toi piristänyt päivää kävästä vähän ihmisten ilmoilla. Hitto kun ois aiemmin keksiny niin oisin lähteny jollekkin kuskiksi.

Joo no ois kyl voinu itekkin lähteä autolla johonkin. Ei oikein kiinnostanu dokata mutta oishan toi piristänyt päivää kävästä vähän ihmisten ilmoilla. Hitto kun ois aiemmin keksiny niin oisin lähteny jollekkin kuskiksi.

En oo vähään aikaan jaksanu käydä missään, jotenkin tää syksy ja talvi ketuttanu niin paljon. Muut aattelin hommata moottorikelkan niin saa viikonloppuihin tervehenkistä sisältöä :D

Mut tehäänkin sit seuraavaks niin, että lähet mulle kuskiks.

En oo vähään aikaan jaksanu käydä missään, jotenkin tää syksy ja talvi ketuttanu niin paljon. Muut aattelin hommata moottorikelkan niin saa viikonloppuihin tervehenkistä sisältöä :D

Mut tehäänkin sit seuraavaks niin, että lähet mulle kuskiks.

Joo tehään näin:D. Ite vois harrastaa tota yöllä nukkumista enemmän ettei aina tarviis valvoa aamuyöhön vaikka on vaan sohvalla. Ehkä mä lähenkin tästä kirjan kanssa sänkyyn. Hyvät loppuyöt valvojille.

Pröö. Mun pitäs olla nukkumassa. En ole!

Mun ei pitäiskään, kai. Padista kyllä loppuu akku ja laturin johto on tosi lyhyt...plääh. (Firstworldproblems)

No voihan hevon vitun vittu nyt. Hampaasta irtosi paikka, vihloo aivan törkeästi.

Ja huomenna on sunnuntai. Ei hammaslääkäripäivystystä täälläpäin.

Mahdollisesti teen jotain itsetuhoista yön aikana.

Back
Ylös Bottom