Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ai hitto, eipäs ookkaan vähään aikaan tullu himmailtua lauantaina iltaa himassa hyvän safkan leffan parissa.
15fj1u0.jpg

Olin ehtiny unohtaa miten kivaa tää voikin olla. Onneks on tipatonta tiedossa huhtikuun loppuun asti ni tulee oltua baarissa vaan ehkä joka toinen viikonloppu.. Ehtii nauttia koti-illoista useammin :D Vielä vois vääntää lettuja jälkkäriks jos vaan jaksais nousta tästä sohvalta.

En usko, tässä päihitän sut kyllä varmasti. Ainakin elämän varrella saadun palautteen perusteella.

Ttu tästä mahjongista tuu tänään mitään.

Mies löysi maasta £150 arvoisen house of fraserin lahjakortin ja osti mulle Michael Korsin kellon :D kiva munkki. Edes moraali ei laita vastaan koska en itse käyttänyt korttia.

En usko, tässä päihitän sut kyllä varmasti. Ainakin elämän varrella saadun palautteen perusteella.

Ttu tästä mahjongista tuu tänään mitään.

Ihan paskaa päästä varpaisiin ja tukan latvaan saakka. Että semmosta.

Ei tullu minun salille menostakaan. Järjettömän kuvotuksen ja päänsäryn löi. Käyn nakkaamassa mäyriksen hankeen ja raahaan sen sitten takaisin. Laitan Ainot jalkaan. Kostoksi. Muhahahahaaaa.

Ihan paskaa päästä varpaisiin ja tukan latvaan saakka. Että semmosta.

Ei tullu minun salille menostakaan. Järjettömän kuvotuksen ja päänsäryn löi. Käyn nakkaamassa mäyriksen hankeen ja raahaan sen sitten takaisin. Laitan Ainot jalkaan. Kostoksi. Muhahahahaaaa.

Anteeks, musta lähtee nyt tosi huonoja viboja reenien suhteen, kun en itse pääse niin lähetän alitajuisesti muille huonoja reenejä. Bad, bad Patleetti, hyi. Ehkä ens viikolla alkaa sunkin kyykkys luistaa jos mä pääsen salille.

Anteeks, musta lähtee nyt tosi huonoja viboja reenien suhteen, kun en itse pääse niin lähetän alitajuisesti muille huonoja reenejä. Bad, bad Patleetti, hyi. Ehkä ens viikolla alkaa sunkin kyykkys luistaa jos mä pääsen salille.

Kyl mun kyykky meni ihan mukavasti tällä viikolla. Mut nyt on veto pois. Se oli varmaan se sun mahjongis. Vähä niinku tähtikuviot niin sun mahjongis oli mun selkäreenin kanssa epäsuorassa. Ei oltu samassa tähtisumussa. Ei voinu onnistua.

Punaviiniä ja Anna Puu, mikä mua vaivaa? Onneks ei sentään oo kynttilöitä.

Äsken muistin että sellanenkin leffa on olemassa kun Robocop. Nähny sen viimeks joskus 90-luvun alussa pikkupoikana. Mites toi on kestäny aikaa jos kävis ens vkonloppuna kipasemassa makuunista? Kai noi klassikot löytyy aina vuokraamoista.

Äsken muistin että sellanenkin leffa on olemassa kun Robocop. Nähny sen viimeks joskus 90-luvun alussa pikkupoikana. Mites toi on kestäny aikaa jos kävis ens vkonloppuna kipasemassa makuunista? Kai noi klassikot löytyy aina vuokraamoista.

Paha sanoo löytyykö, mutta huutava vääryys jos ei. Kyseessä kuitenkin ihan legendaarisen hyvä pätkä. En oo tosin pitkään aikaan kattonu, tiiä sitten miten ajan hammas on leffan suuruutta nakertanut.

Hyvin kestänee. Happolimaäijä oli edelleen karu. Joskin kahenjalan megatron liikku hieman kökösti.

Ei kyllä ihan vedä vertoja äsken näkemälleni Hobitille maskeerauksen ja puvustuksen osalta... aivan tajutonta jälkeä. Tollaset örkkivermeet ku sais edes päiväksi päälle, niin vois kuolla onnellisena. No okei ei ehkä ihan, mutta sinnepäin. :)

Back
Ylös Bottom