Sekapläntti, joka vötkii. Aika alkulimamainen mielikuva..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sekapläntti, joka vötkii. Aika alkulimamainen mielikuva..
Turhaa itsensä kiduttamista ;)Tipaton vuosi alkaa olla kohta taputeltu. Pitäsköhän nostaa ensi vuodeksi panoksia ja ottaa tipaton + herkuton vuosi?
En usko, tässä päihitän sut kyllä varmasti. Ainakin elämän varrella saadun palautteen perusteella.
Ttu tästä mahjongista tuu tänään mitään.
Ihan paskaa päästä varpaisiin ja tukan latvaan saakka. Että semmosta.
Ei tullu minun salille menostakaan. Järjettömän kuvotuksen ja päänsäryn löi. Käyn nakkaamassa mäyriksen hankeen ja raahaan sen sitten takaisin. Laitan Ainot jalkaan. Kostoksi. Muhahahahaaaa.
Anteeks, musta lähtee nyt tosi huonoja viboja reenien suhteen, kun en itse pääse niin lähetän alitajuisesti muille huonoja reenejä. Bad, bad Patleetti, hyi. Ehkä ens viikolla alkaa sunkin kyykkys luistaa jos mä pääsen salille.
Tipaton vuosi alkaa olla kohta taputeltu. Pitäsköhän nostaa ensi vuodeksi panoksia ja ottaa tipaton + herkuton vuosi?
Anna Erikson, Greorge Cloony.Aurinko rasvaa ja unelma beibi ;)
Äsken muistin että sellanenkin leffa on olemassa kun Robocop. Nähny sen viimeks joskus 90-luvun alussa pikkupoikana. Mites toi on kestäny aikaa jos kävis ens vkonloppuna kipasemassa makuunista? Kai noi klassikot löytyy aina vuokraamoista.
Äsken muistin että sellanenkin leffa on olemassa kun Robocop. Nähny sen viimeks joskus 90-luvun alussa pikkupoikana. Mites toi on kestäny aikaa jos kävis ens vkonloppuna kipasemassa makuunista? Kai noi klassikot löytyy aina vuokraamoista.