Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
nii mie aittelinkii, tosin ajattelin vain paistaa sen kinkun, koska itsehän en syö sitäMun kaveri rohkaisevasti totesi että sähän voit sitten syödä rippeet yhdessä palomiesten kanssa:D Ai mutta, mun reeni-kieltohan loppuu jouluaattoon ja salille mahtuu varmaan tosi hyvin
![]()
Miten voit olla syömättä sitä pyhää joulun herkkua :wtf:
Joo jouluaattona mahtuu kyllä hyvin. Lisäksi saat aika hc punttaajan maineen, kun silloin sinut nähtäisiin salilla!
kun en syö mitään muutakaan punaista lihaa
Ollaan veljen kanssa yleensä haettu nelostien varrelta yhdestä pienestä palvaamosta savustettu kalkkuna, maistuu aivan samalta mutta ei tule vatsa kipeäksi
Mä en oo oikein ikinä ymmärtänyt sitä joulukinkun hehkutusta. Saahan hyvää lihaa koska tahansa muulloinkin. Kyllä suklaa ja pipardit tekee joulun. Ja tortelot kans.
Ja minkä ikinä kakun keksinkään tehdä
Niin ja totta, ne tortut myös.Mä en oo oikein ikinä ymmärtänyt sitä joulukinkun hehkutusta. Saahan hyvää lihaa koska tahansa muulloinkin. Kyllä suklaa ja pipardit tekee joulun. Ja tortelot kans.
En yleensä ole nirso ruuan suhteen, mutta perinteiseen jouluruokapöytään kyllä tiivistyy kaikki pahuus 
Nyt kun alkaa muistelemaan viime jouluja, niin tuo on kyllä totta. Harvoin on kyllä joulukinkku oikeasti onnistunu...Oon ihan samaa mieltä. Mun mielestä se ei ole edes hyvää, usein kuivaa ja mautonta, tai vaihtoehtoisesti törkeän suolaista.
Nyt kun alkaa muistelemaan viime jouluja, niin tuo on kyllä totta. Harvoin on kyllä joulukinkku oikeasti onnistunu...

Sama. Nyt taitaa kyllä oman kinkun paistamisen perinne tältä vuodelta jäädä. Siinäkin on ollut kyllä joka vuosi oma hauskuutensa :DPah, kyllä täällä kinkku on joka joulu ollut loistavaa.
Vitut. Kyllä se on se sukulaisviha mikä oikean perinteisen joulun tekee :joulu6:
Tarvisin uuvven tietokoneen... Pitäisköhän laittaa läppäri seuraavaks? Joku kunnon ultimatealumiinisamsunki kahella tonnilla. Örgh
Tarviit sitä ennen lisää pimeetä duunia ;) Eiku ei tarviikaa, osamaksulla kaikki. Pari autoo sit kans ja ja ja ... ja ... Kuinka paljon pitää ostaa sipsiä ja jäätelöö ja hampurilaisia autokaistalta et saa osamaksulla?