Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

nii mie aittelinkii, tosin ajattelin vain paistaa sen kinkun, koska itsehän en syö sitä:) Mun kaveri rohkaisevasti totesi että sähän voit sitten syödä rippeet yhdessä palomiesten kanssa:D Ai mutta, mun reeni-kieltohan loppuu jouluaattoon ja salille mahtuu varmaan tosi hyvin:)

Miten voit olla syömättä sitä pyhää joulun herkkua :wtf:
Joo jouluaattona mahtuu kyllä hyvin. Lisäksi saat aika hc punttaajan maineen, kun silloin sinut nähtäisiin salilla!

Mä en oo oikein ikinä ymmärtänyt sitä joulukinkun hehkutusta. Saahan hyvää lihaa koska tahansa muulloinkin. Kyllä suklaa ja pipardit tekee joulun. Ja tortelot kans.

Miten voit olla syömättä sitä pyhää joulun herkkua :wtf:
Joo jouluaattona mahtuu kyllä hyvin. Lisäksi saat aika hc punttaajan maineen, kun silloin sinut nähtäisiin salilla!

Helposti:) kun en syö mitään muutakaan punaista lihaa:) Ollaan veljen kanssa yleensä haettu nelostien varrelta yhdestä pienestä palvaamosta savustettu kalkkuna, maistuu aivan samalta mutta ei tule vatsa kipeäksi:)
En voi saada hc-punttaajan mainetta siinä seurassa mitä meidän salilla käy...saan ripakinttupunttaajan maineen. Nuorena ne sentään kutsui gaselliksi:P muahhahaa.

Mä en oo oikein ikinä ymmärtänyt sitä joulukinkun hehkutusta. Saahan hyvää lihaa koska tahansa muulloinkin. Kyllä suklaa ja pipardit tekee joulun. Ja tortelot kans.

Mun mielestä mäti ja graavikala tekee joulun:) Ja minkä ikinä kakun keksinkään tehdä:) Niin ja totta, ne tortut myös.

oho, 5 hymiötä, olik tää mun ennätys!

Oon ihan samaa mieltä. Mun mielestä se ei ole edes hyvää, usein kuivaa ja mautonta, tai vaihtoehtoisesti törkeän suolaista. Suklaakonvehdit ja glögi tekee joulun, mikäli ruuasta keskustellaan.

En ole muuten ikinä syönyt mitään ns. jouluruokia. Ei uppoa kinkku eikä rosolli. Riisipuuroa ja luumukiisseliä ei todellakaan, niistä on melkein kammo kun lapsena päivähoidossa pakotettiin maistamaan. Myöskään yhtäkään laatikkoa en suostu syömään, samoin joululimppu maistuu hirveälle. Joka jouluaamu muiden syödessä riisipuuroa, minä vedän jugurttia heh :D Eli minun jouluruokani koostuu piparipullista ja suklaasta, sekä äidin tekemästä lohimoussesta :) En yleensä ole nirso ruuan suhteen, mutta perinteiseen jouluruokapöytään kyllä tiivistyy kaikki pahuus :rolleyes:

Oon ihan samaa mieltä. Mun mielestä se ei ole edes hyvää, usein kuivaa ja mautonta, tai vaihtoehtoisesti törkeän suolaista.
Nyt kun alkaa muistelemaan viime jouluja, niin tuo on kyllä totta. Harvoin on kyllä joulukinkku oikeasti onnistunu...

Nyt kun alkaa muistelemaan viime jouluja, niin tuo on kyllä totta. Harvoin on kyllä joulukinkku oikeasti onnistunu...

Meillä taas ei yksikään kinkku ole koskaan epäonnistunut. Äiti taitaa joulukinkun valmistuksen ja onhan sen pakkokin, kun on ammatiltaan pitopalveluihmisiä. Viimeiset kaksi vuotta meillä on lisäksi ollut kesäkahvilan yhteydessä kotieläinpihassa pari possua, joista toinen tulee joulupöytään Atrialla käynnin jälkeen. On muuten ihan erilaista lihaa kuin kaupan pakastekinkku! :kuola:

Joulupöytä on muutenkin ihan paras. Meillä on kaikkea, koska äiti tekee kaikkea. Samoja ruokia syödään vielä uutena vuotenakin. Jälkkäreiden osalta suklaa ja juustokakku on ihan must, jälkimmäisen parissa ajattelin viihtyä koko aattoillan :D Äiti leipoo myös ihan taivaallisen hyvää taatelikakkua.

"Sunnuntaina saapuva sadealue pysähtyy länsirannikolle ja siellä lunta voi kertyä jopa 20cm"

No ei saatana pysähdy. Jatkaa 100km itään.

:jahas:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ei kyl tarvis lunta enää kauheasti ettei tarvis mennä katolle vaan kolaamaan tänä talvena. Hyi helvetti.

Vitut. Kyllä se on se sukulaisviha mikä oikean perinteisen joulun tekee :joulu6:

Höpsis, kun perheen kanssa ryyppäämistä ja hyvin syömistä. Örgh

Vitun katumaasturiketju, lukkoa huutaa niin ettähuhhuh. Kenen mielipide sielä vielä eroa jo kerrotuista. Kyllähän nakertaa ku sitä hetken lukee. Onneks on kahvia. Mitenkähän päin sitä tänään itseään raiskaisi?

Tarvisin uuvven tietokoneen... Pitäisköhän laittaa läppäri seuraavaks? Joku kunnon ultimatealumiinisamsunki kahella tonnilla. Örgh

Tarvisin uuvven tietokoneen... Pitäisköhän laittaa läppäri seuraavaks? Joku kunnon ultimatealumiinisamsunki kahella tonnilla. Örgh

Tarviit sitä ennen lisää pimeetä duunia ;) Eiku ei tarviikaa, osamaksulla kaikki. Pari autoo sit kans ja ja ja ... ja ... Kuinka paljon pitää ostaa sipsiä ja jäätelöö ja hampurilaisia autokaistalta et saa osamaksulla?

Tarviit sitä ennen lisää pimeetä duunia ;) Eiku ei tarviikaa, osamaksulla kaikki. Pari autoo sit kans ja ja ja ... ja ... Kuinka paljon pitää ostaa sipsiä ja jäätelöö ja hampurilaisia autokaistalta et saa osamaksulla?

Joo. Täytyy vaan toivoo ettei tää kone kyykkää nyt ihan totaalisesti. Läpänderikonetta kyl saattaisin ehkä harkita seuraavaksi ihan for real, kunhan taas duuniin pääsee joskus. Mulla saattais olla jopa ehkä käyttöä sille liikuteltavuudelle :eek:

Hohhooo legendaarisen tuttua melodiaa sielä joukossa. Ei voi tulla kun yksi suomiklassikko mieleen!

Back
Ylös Bottom