Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ellei ne unet oo kammottavia..

Onneks harvemmin. Tänään ei ollu ikävä herätä kun näin niin hauskaa unta, että nauratti ihan herätessäkin.

Löysin Prismasta Todella upeeta 20th anniversary -vedoksen, jossa on kolme uutta jaksoa!! Ei oo elämä enää niin hirviää ja kamalaa ku ei pääse salille. Lepyttelylahjat ja mässyt itselle on aina kivoja =)

Onneks harvemmin. Tänään ei ollu ikävä herätä kun näin niin hauskaa unta, että nauratti ihan herätessäkin.

Mullaki yleensä unet ku leffaan menis, mutta nyt on ollu kuumetta öisin ja mulle kuumehoureet on ominaisia.. Ei oo kivoja. :( Viime yönä taas aika levotonta..

Mä tahtoisin laittaa oveeni sellaisen imelän joulukranssin. Mutta en viitsi maksaa niistä yli kymppiä, eikä niitä saanut edes Ikeasta alle sen hinnan. Enkä oo paskartelemassa itse risuista.

Mä tahtoisin laittaa oveeni sellaisen imelän joulukranssin. Mutta en viitsi maksaa niistä yli kymppiä, eikä niitä saanut edes Ikeasta alle sen hinnan. Enkä oo paskartelemassa itse risuista.
Tiimarissa on ainakin ollut sellaisia valmiita risukransseja, joihin voi sitten kieputella itse jotain koristeita. En kyllä yhtään muista mitä maksaa.

Mä en ajatellut tänä vuonna koristella joulua varten ollenkaan, viime jouluna oli kyllä kuuset ja kaikki.
Ulkokranssiin vois ehkä lisätä jonkun jouluisen pallon ja muutamat kynttilät sytytellä, mut luulen että se on siinä.

Ahhh, pippurileike ja iso kasa ranskalaisia. :worship: Näin se psiittipäivä alkaa hyvin lounaan merkeissä.

Tiimarissa on ainakin ollut sellaisia valmiita risukransseja, joihin voi sitten kieputella itse jotain koristeita. En kyllä yhtään muista mitä maksaa.
Luultavasti sen kranssin hinta pitää maksaa veressä, hiessä ja kyynelissä. Ainakin, jos minä sellaista alan räpeltämään. :lol2:

Hain kostoksi kahvia!

Onnistuko mun kosto? Kuka tunnustaa?

Toivottavasti ei ny jää ryyppy päälle, viikonloppuki tulos.

Viikon päästä maailmanloppu. Galaksit räjähtää ja keinonen vapautuu raudoistaan?

Ei ehi ja aamul puol 8lta jo kouluu...

Vittu ku loppu ny noi duunit vähän liian aikasin. Mähän tarviin selkeästi vielä kaksi uutta kitaraa. Teräs- ja nylonkielisen. Mörgh

Mäkin aloin vähän pröystäillä ja keitin kunnon presidentti kahveet.

Tummaa presidenttiä poskeen?

Kattelin kaupassa Angry Birds kahvia ja ihmettelin et mitä vielä.. kohta Angry Birds kortsuja ja saat ampua possun pesään ??

. En oo muuten koskaan juonu kahvia, enkä aatellu ikinä maistaakkaan.

Back
Ylös Bottom