Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

28cm. Mittasin just. Aijai.

Haha, ja mä luulin, että hauiksen ympärys...

- - - Updated - - -

Hei, onko avatarin oltava kooltaan tasan 121x121px vai onko se yläraja?

I do not understand. Aina oon vaan laittanu jonkun kuvan ja hyvin on näkynnä.

Mieeenota. Kohta tutilullaa ja nukkumasa hinttipölyineen tulee taas tukkimaa kyynelkanavat kun olen itkenyt itseni uneen suunnattomon kliimaksin jälkilöylyissä.

Onks sul aamuhuki??? Koska pääsen sun pöllin kyytii?? Örgh

No arvaa.

No hyi sun kans. Ärtsyjä noi pohjose eukot!

Onks sul aamuhuki??? Koska pääsen sun pöllin kyytii?? Örgh
Joo iha normi. Oon taas ainoo työntekijäki ku toinen otti loparit tänää vajaan tunnin työvuoron jälkee :D Sehän on ihan herran päämuusikon oma valinta koska lähtee. Pitäiskö laittaa pakkotreffi-ilmotus että joku seuraks rekkaan röhnöttää? Joo, mäki veikkaan ettei lähtijöitä olis :D

Tarviin teidän boostianne. Ennen lähsin leikiten yksin baariin ja sain juttuseuraa. Nyt tuntuu vaikealta lähteä yksin liikenteeseen vaikka tiedän että kyllä minä siellä pärjään.

Vinkkejä?

Tarviin teidän boostianne. Ennen lähsin leikiten yksin baariin ja sain juttuseuraa. Nyt tuntuu vaikealta lähteä yksin liikenteeseen vaikka tiedän että kyllä minä siellä pärjään.

Vinkkejä?

Pysy kotona. Päiväsaikaan yksin kaljalla on OK.

Vitsillähän minä. Kyllä minä teidän sukupuolenne tunnen.

*Pah.* Luulet vain tuntevasi, mutta tuut yllättymään vielä monen monta kertaa. :)

Vinkkejä?

Nosta katse kenkien kärjistä horisonttiin ja itsevarmuus päälle. Sitten vain omana itsenäsi meet sotkemaan pakkaa.

Back
Ylös Bottom