Olet selvästi tehnyt jotain syntiä ja nyt sinua rankaistaan.
Niin tai jos ei oo vielä tehny niin oli aikeissa tehdä kuitenkin. Joskus.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olet selvästi tehnyt jotain syntiä ja nyt sinua rankaistaan.
Onko Ronnie Coleman siirtynyt treenaamaan sinne vai mistä tiedät ettei ole natu![]()
Eikö tullu tarpeeks sitte otettua vklopun aikana ku vieläki napsuu? :D Ja niihä ne valkkas :D
Ja nyt se perkele tuli takaisin... Millä mä pääsen tästä eroon :(
Heh, ei sentään sen takia :D Sellainen pieni napsuminen tuolla suussa, että se saattaisi auttaa. Ja liigakin jatkuu vasta ties milloin, voi perkele! Ja Kahvara valitsi Jokerit, voi elämän kevät! ;)
Voi hitto unohin noi tasaukset kokonaan. V***u tappara. Melkein kuka muu vaan mieluummin. Kunhan ois Tappara ja Jyp vältetty. Tulee taas sellasta hiton unettavaa läpsyttelyä. No Barkovia sentään on kiva seurata. Kärpät tai Kalpa ois kelvannu. Ifk on niin nähty ettei viitti naapuria liikaa alistaa.

Tappara nappas Jokerit ja JYP SaiPan. Voi vittu minä sanon :D IFK osoitti, että pelkää Jokereita ja valitsivat pottukerhon. Ymmärrettävää sieltä suunnasta
Startiltakin VIPit loppunu?
Minä lähen penkkailemaan. Kehtaiskohan pyytää jotakuta ottaan haastetta varten elävää kuvaa...?![]()
Joh joh :hyvä: Tee se!
Hitto että korpee ku ei voi ottaa osaa tuohon! Salilla on paljon turvallisempaa kuin tollasten elikoiden kanssa. Nooh, on sitä aikoinaan tullu lennettyä enemmänkin niin ei ole ihme, että kerrankin vähän sattuu.
Voisi ihmiset joskus selvästi vain ilmaista mitä haluavat. :D Mutta kohta päätä leputtelemaan salille.Olet selvästi tehnyt jotain syntiä ja nyt sinua rankaistaan.
Noh, on sitä ikävempiäkin vaivoja. ;)
Niin tai jos ei oo vielä tehny niin oli aikeissa tehdä kuitenkin. Joskus.
Itellä on aina alkoholi auttanut.