Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Onko Ronnie Coleman siirtynyt treenaamaan sinne vai mistä tiedät ettei ole natu :)

No läheltä liippaa ! :D

Oon tänään kyllä tehny melkoisia havaintoja. Salilla oli tänään lisäkseni eräs vakkarikävijä. Menin salin jälkeen postiin, jonka vieressä on sattumoisin pitseria. Kun tulin postista ulos, näin pitserian ikkunasta miten tämä sama kaveri veti kebabrullaa. Selkeesti joku pakkislainen, käsi pystyyn kuka tunnistaa itsensä ! :D

Heh, ei sentään sen takia :D Sellainen pieni napsuminen tuolla suussa, että se saattaisi auttaa. Ja liigakin jatkuu vasta ties milloin, voi perkele! Ja Kahvara valitsi Jokerit, voi elämän kevät! ;)

Voi hitto unohin noi tasaukset kokonaan. V***u tappara. Melkein kuka muu vaan mieluummin. Kunhan ois Tappara ja Jyp vältetty. Tulee taas sellasta hiton unettavaa läpsyttelyä. No Barkovia sentään on kiva seurata. Kärpät tai Kalpa ois kelvannu. Ifk on niin nähty ettei viitti naapuria liikaa alistaa.

Voi hitto unohin noi tasaukset kokonaan. V***u tappara. Melkein kuka muu vaan mieluummin. Kunhan ois Tappara ja Jyp vältetty. Tulee taas sellasta hiton unettavaa läpsyttelyä. No Barkovia sentään on kiva seurata. Kärpät tai Kalpa ois kelvannu. Ifk on niin nähty ettei viitti naapuria liikaa alistaa.

Tappara nappas Jokerit ja JYP SaiPan. Voi vittu minä sanon :D IFK osoitti, että pelkää Jokereita ja valitsivat pottukerhon. Ymmärrettävää sieltä suunnasta :)

Startiltakin VIPit loppunu?

Tappara nappas Jokerit ja JYP SaiPan. Voi vittu minä sanon :D IFK osoitti, että pelkää Jokereita ja valitsivat pottukerhon. Ymmärrettävää sieltä suunnasta :)

Startiltakin VIPit loppunu?

Joo no ite en oikein lämpee koko tasaukselle. Ei tulis ikinä tapahtumaan Nhl:ssä mutta liiga onkin päättäjien osalta tollasta läpsyttelyä. Ei hirveen urheilullista että runkosarjassa jossa ratkotaan playoff paikkoja saa valita kahteen peliin itselleen vastustajan ja vieläpä niin ettei valintavuoroja arvota. No tää on niin tätä. Toivottavasti Tappara tulee Hartwalille hyökkäämään eikä vaan ottamaan vauhtia pois pelistä. Niin ja nyt vasta muistin että Sanze on tapparafani :D. Sori.

Joo Vipit loppu jokunen vko sitten ja niin vähän jaksanu tänne kirjotella ettei oo tullu uusittua. Eiköhän sitä jossain vaiheessa saa aikaseksi.

Meikäläisellä oli hirmuisia elohiiriä pari päivää kun reenasin tiukkaan tahtiin, eli olivat väsymisen merkkejä. Tästä pari päivää kun reenas vielä niin hermotus meni aivan tukkoon ja alko tulla kunnon hermokipuja. Kannattiko? No tottakai.

Minä lähen penkkailemaan. Kehtaiskohan pyytää jotakuta ottaan haastetta varten elävää kuvaa...? :eek:

Joh joh :hyvä: Tee se!

Hitto että korpee ku ei voi ottaa osaa tuohon! Salilla on paljon turvallisempaa kuin tollasten elikoiden kanssa. Nooh, on sitä aikoinaan tullu lennettyä enemmänkin niin ei ole ihme, että kerrankin vähän sattuu.

Tulipas hyvää lihamureketta. Ja lisäks on vielä joulutortutkin uunissa, joten pääsee herkuttelemaan vielä jälkkärikahvinkin kanssa.

Joh joh :hyvä: Tee se!

Hitto että korpee ku ei voi ottaa osaa tuohon! Salilla on paljon turvallisempaa kuin tollasten elikoiden kanssa. Nooh, on sitä aikoinaan tullu lennettyä enemmänkin niin ei ole ihme, että kerrankin vähän sattuu.

Minä yritän uskaltaa uskaltaa :D

Noiden konien kans on aina kivaa. Ihme ettei itelle oo pahemmin käyny vaikka oon kyllä sellasissa aurauskulmissa tullu alas jotta moro. Viime viikolla olin yhden opettajan kans puheissa, juteltiin noista tippumisista ja se totes mun yhdestä lennosta, että "mut sähän oot sit tullu ihan päälles alas?!!" Joo-o. Ja siks mä oonki vähä tämmönen. Ei voi olla täysin järjissään jos on pääkopalla vauhtikyntäny peltoa.

Huoh, ihmiset sitte olettaa työssäni, että osaan automaattisesti lukea niiden ajatukset. En mä niin hyvä sentään oo, vaikka joskus ajatukset aika hyvin synkkaakin joidenki kanssa. :rolleyes: Voisi ihmiset joskus selvästi vain ilmaista mitä haluavat. :D Mutta kohta päätä leputtelemaan salille.

Olet selvästi tehnyt jotain syntiä ja nyt sinua rankaistaan.

En harrasta sellaista!

- - - Updated - - -

Noh, on sitä ikävempiäkin vaivoja. ;)

Tämä jo yksin horjuttaa mun mielen tilaa vakavasti.. Aivan kun perse tanssisi salsaa..

- - - Updated - - -

Niin tai jos ei oo vielä tehny niin oli aikeissa tehdä kuitenkin. Joskus.

Hää vaikutanko syntiseltä?!

- - - Updated - - -

Itellä on aina alkoholi auttanut.

Ei näin maanantaina kehtaa :(

1108441532.gif

Pakkiksen muijia kuvattu!

Otinpa muuten Nyyssölän haasteen vastaan ja tein 5 viikkoa joka treenin alkuun 5 x 15 (tai max.) leukaa. Alkuun ei menny kuin 13,12,11,10,10 mutta viimeiset 2 viikkoa joka kerta 5 x 15. Yhteensä niitä tuli 1344 kpl tahkottua,leveällä vastaotteella. Kokeilkaa hyvät ihmiset ! Kasvoiko selkä ? No tuskinpa,mutta olipahan ainakin vaihtelua.

Back
Ylös Bottom