Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ensimmäistä kertaa tilanne kun ei pääse lähtee mihinkää vaikka haluis seuraa vaihtaa. Kaikki kännissä ja taksilla tultii ja taksi tilataa vasta sit ku näitä muita rupee kiinnostaa... Ei oikee onnistu ku keskellä hevon vittua, ei viittis 15km kävellä tuol pakkases sivistyksen parii :jahas:

Ensimmäistä kertaa tilanne kun ei pääse lähtee mihinkää vaikka haluis seuraa vaihtaa. Kaikki kännissä ja taksilla tultii ja taksi tilataa vasta sit ku näitä muita rupee kiinnostaa... Ei oikee onnistu ku keskellä hevon vittua, ei viittis 15km kävellä tuol pakkases sivistyksen parii :jahas:

No et kai sää ny mikää köyhä oo?! Tilaat oman taksin.

Kohta ollaan pienissä jouluissa! ;) :dance2:

No et kai sää ny mikää köyhä oo?! Tilaat oman taksin.

Nii mutta emmie taida kehata häipyä. Oon liian selvinpäi ja alkaa toi kaljaki maistuu yhtä vahvalta ku viski näin kolmantena päivänä putkee. No kyl se tästä :kippis:

E:mikähän päähännousuporras tossa tuli ku fiilis muuttu näin äkkiä :D

Nii mutta emmie taida kehata häipyä. Oon liian selvinpäi ja alkaa toi kaljaki maistuu yhtä vahvalta ku viski näin kolmantena päivänä putkee. No kyl se tästä :kippis:

E:mikähän päähännousuporras tossa tuli ku fiilis muuttu näin äkkiä :D

Kolmantena päivänä kyllä taidat vaan hukata aikaa kaljan kanssa. Itellä jo tuntuu toisena päivänä siltä ettei sillä saa ku krapulan tasoteltua

Aamu kestää niin kauan kunnes herää. True story.

3719afca1c27704d520cffc73ab8b85a.png

Kuka täällä muka puutteessa elää, en minä ainakaan. Pizza uunissa ja olutta on!

Kuinkahan paksulti järvissä on jäätä tällä hetkellä? Voisiko vaikka joku nainen käydä katsomassa?

Back
Ylös Bottom