Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Sepä oli nopee teoriatunti, menin autokouln pihaan koko paikka ihan pimee soitan ja kysyn miksi ei ole ketään missään nii vastas et tänää ei oo tunteja. Kyllä vaan tossa lukujärjestyksessä oltiin merkattu tälle päivälle suatana!

Vokotille tiedoksi, että tänään on luvassa jääkiekkoa! Kattelen mitä parhaassa seurassa UrhoTV:ltä Ipa-Tappara pelin :)

Hyvä! Piti kattoo googlesta mikä on ipa, ny tiedän.

Mä taidan jääkiekon sijaan viihtyä ja kuunnella vaikkapa tätä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tähän ei kyllästy ikinä. No en oo muihinkaa opethin levyihin päässy kyllästymän, mutta tätä on kuitenki tullu ylivoimasesti eniten kuunneltua.

Hyvä! Piti kattoo googlesta mikä on ipa, ny tiedän.

Mä taidan jääkiekon sijaan viihtyä ja kuunnella vaikkapa tätä.

No nyt tuli ässä hihasta. Muistan kun joskus yläasteella kuuntelin tuota niin pirusti. Aivan erinomainen levy tuo Blackwater Park. Piti myös silloin mennä katsomaan Opethia livenä, mutta jotenkin sen missasin. Tykkäsin myös aikoinaan Damnationista, jota monet muut haukkuivat.

Piti myös silloin mennä katsomaan Opethia livenä, mutta jotenkin sen missasin

Mene ihmeess kattomaan opetti livenä, jos on saumat. Klubille, ei festareille. Ylivoimasesti paras keikka millä oon ollu oli niiden klubikeikka tuos muutamia vuosia sitten. Tai no nykyään ei välttämättä oo enää yhtä raskas meno jos soittelevat vaan pääasias uusia biisejä.

Huhuh, selvisin työpäivästä parin tunnin yöunien jälkeen, olen melko varma, et tämmöset extreme-valvomiset (muutaman juoman kera) kannattaa jättää vähän nuoremmille, ei tule vanhuus yksin ei...puuuuuuh!

Mene ihmeess kattomaan opetti livenä, jos on saumat. Klubille, ei festareille. Ylivoimasesti paras keikka millä oon ollu oli niiden klubikeikka tuos muutamia vuosia sitten. Tai no nykyään ei välttämättä oo enää yhtä raskas meno jos soittelevat vaan pääasias uusia biisejä.

En nykyään tuota Opethia kuuntele, vaan musiikkimaku on muuttunut paljon enemmän tuonne trance/dance/house-akselille. Toki jos halvalla jostain saa liput, niin miksikäs ei.

Joo sama :D

Vittu tätä Helsinkiä ja helsinkiläisiä.

Dude, kerro sit millaisella aikataululla ne soittaa siellä wubbawubbassa, et onko mulla mahiksia mennä täällä perjantaina katteleen ku lauantaina on kuitenki duunipäivä. :lol2:

No voi perC. Ei sit kykene millään. :D Pikkujoulutki seuraavana päivänä.

Back
Ylös Bottom