Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä oon selvinpäin ja monta tonnia köyhempi.

Jos nyt ostais korin kaljaa niin pitäs joka 6h 15min juoda yks kalja että ehtis ennen reissua juoda korin tyhjäksi! Eli ei kannata vielä

Jokin aamuseisokki se varmaan on. Hävettää kyllä ihan urakalla, että joku huomaa ton ja alkaa sitten ihmettelemään, että mitä ihmettä minä oikein koneella teen. :D

Höpö höpö. Menet juttelemaan pomolle, niin jätkä ajattelee "jumalauta tuo tykkää työnteosta", ja ylennystä paukkuu.

Ei olis kovin montaa päivää, niin pääsen minäkin taas saunaan. Ja syömään. Oikeastaan ihan mukava päästä joululomalle.

Voi itku. Ketulla jää ny yöunet pitkänkaavan mukaan nauttimatta.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
En ollut saanut verottajalta minkäänlaista postia joten ajattelin ohimennen vilkaista tilille jos sinne ois ehkä jokunen ropo kilahtanut, niin jumanklavita.. olin saanut hyvän matkaa toistatuhatta euroa palautuksia, Whohoo! :dance:

Iltoja kaikille! Enhään vähän pääle 16 tuntia ja voi istahtaa telkkarin ääreen nauttimaan tuntemattomasta sotilaasta ;) Hyvää itsenäisyyspäivää päivää kaikille! :D

Back
Ylös Bottom