Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Sen sijaan, että tekisin töitä, pohdin, millaisen sängyn hankkisin. Mietin, ostaisinko jämäkän joustinpatjan vai Tempur-patjan. Saisin Tempurin puoleen hintaan kaverin alennuksella, mutta pirun kallis se siltikin olisi, enkä tiedä, onko mulla oikeastaan varaa siihen. Mutta olisi se varmaan tosi hyvä.

Sen sijaan, että tekisin töitä, pohdin, millaisen sängyn hankkisin. Mietin, ostaisinko jämäkän joustinpatjan vai Tempur-patjan. Saisin Tempurin puoleen hintaan kaverin alennuksella, mutta pirun kallis se siltikin olisi, enkä tiedä, onko mulla oikeastaan varaa siihen. Mutta olisi se varmaan tosi hyvä.

Sullahan oli selkäprobleemia joten ehkä tempur..

Jumaliste... hikoon ku sika teurastomolla niin pirun kuuma ulkona taas on sit kylmä et jääpuikot roikkuu leuasta.
Vielä pitäis pari tuntii istuu tyhjänpanttina koululla, ei jaksa -_- tänää onneks salipäivä.

Sullahan oli selkäprobleemia joten ehkä tempur..
Olisihan se tietty paras vaihtoehto varmaan, mutta pohdin, että saanko riittävän hyvän kombon viskoelastisesta petarista ja kovahkosta joustinpatjasta. Mä oon kuitenkin aika "helppo" patjavaatimusten kannalta, koska olen tosi kevyt. Tuo Tempur nimittäin on periaatteessa mun maksukykyni ulkopuolella.

Mutta huomennahan on "perjantai" :D Sitten on taas perjantai ja perjantai ja sitte lauantai ja sunnuntai :) Keskiviikko ja torstai ovat mennyttä! ...Mutta vain tällä viikolla ;)

Eikö keskiviikko on "pikkulauantai" ;) Kaikkien juoppojen onnenpäivä. Hyvää tässä on se, että vkloput menevät yhtä nopeasti, kuin tulevatkin.
Tänään rankaiseen etu- ja takareisiä! :whip:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Uu mama, ei tullu ees haukkuja viime viikon uurastuksen tuloksesta. Oonpas mä kova.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Olisihan se tietty paras vaihtoehto varmaan, mutta pohdin, että saanko riittävän hyvän kombon viskoelastisesta petarista ja kovahkosta joustinpatjasta. Mä oon kuitenkin aika "helppo" patjavaatimusten kannalta, koska olen tosi kevyt. Tuo Tempur nimittäin on periaatteessa mun maksukykyni ulkopuolella.

Joo onhan ne törkeän hintaisia. Järki kieltää uskomasta että jokin patja voisi olla niin uskomattoman hyvä. Pitäis testata edes yks yö nukkua semmosessa. En tiedä raaskisinko itsekään ostaa tempuria juuri em syystä.

Tosin salaa oon haaveillut tempurin tyynystä. Sekin on yli 150e..

Ymmärsinkö oikein, että harkitset vain Tempur-petarin ostamista? Nyt on 6,5 vuotta ollut Tempurit (koko setti) alla ja olen kyllä miettinyt olisiko ollut yhtä hyvä nukkua Tempur-petari + randompatjat- combolla. Ehkä olisi, ehkä ei. Eipä nuo patjat ole menneet vielä miksikään tuossa ajassa, ihan yhtä hyviä ovat kuin ostaessakin. Sikäli ehkä korkeamman hinnan maksaminen on perusteltua. Mitä nyt viime aikoina on tullut muissa sängyissä nukuttua, niin en mä yhtä hyviä unia ole nukkunut kuin omassa sängyssä. Ja muistaakseni myös aikanaan Tempuriin vaihtaessa aloin nukahtamaan nopeammin ja nukkumaan sikeämmin verrattuna vanhaan runkopatjasänkyyn. Lisäplussaa Tempurille vielä seksimukavuudesta. :D

Joo onhan ne törkeän hintaisia. Järki kieltää uskomasta että jokin patja voisi olla niin uskomattoman hyvä. Pitäis testata edes yks yö nukkua semmosessa. En tiedä raaskisinko itsekään ostaa tempuria juuri em syystä.

Tosin salaa oon haaveillut tempurin tyynystä. Sekin on yli 150e..

Jos olisin oikein irstas sikailija, niin voisin tarjota sulle hkuja mahdollisuutta vain yhteen yöhön.

Eikös noita tyynyjä (onko patjojakin?) ole vastaanvanlaisesta materiaalista valmistettuna muillakin? Mulla on joku lämpömuokkautuva tyyny ja se maksoi muistaakseni 40-50 euroa. Tosin Tempurilla tulee nukuttua monesti kokonaan ilman tyynyäkin.

Tajusin muuten juuri, että olen uskotellut itselleni Tempur-setin makseneen 1700 euroa, mutta taisi se kuitenkin olla 2700. Prkl...

Mutta huomennahan on "perjantai" :D Sitten on taas perjantai ja perjantai ja sitte lauantai ja sunnuntai :) Keskiviikko ja torstai ovat mennyttä! ...Mutta vain tällä viikolla ;)

Ja tänään on jo torstai. Ompa kummallinen viikko!

(4 päivän loma tekee kyllä terää!)

voisin lähteeki kohta himaan. Jos huomenna tulis toimistolla käymhän taas, jos jaksaa. Vai ottasko kannettavan mukaan?

Sekin vielä! Ollukki erityisen hyvä päivä ollakseen tiistai, mutta tämähän sen selitti :D

Mutta tarkottaa tää, että huomenna, ylihuomenna ja vielä perjantaiperjantaina on pizzaperjantai?!

Tsaijai, sikabulkkiviikko :D

Mutta tarkottaa tää, että huomenna, ylihuomenna ja vielä perjantaiperjantaina on pizzaperjantai?!

Tsaijai, sikabulkkiviikko :D

Periaatteessahan se menis myös noin jos viettää pizzaperjantaita :D Onneks en ite vietä... Tulis pizza jo korvista ;P

Periaatteessahan se menis myös noin jos viettää pizzaperjantaita :D Onneks en ite vietä... Tulis pizza jo korvista ;P

Vietin eilen pizzamaanantaita. Tänään vois olla tortillatorstai. Jos sitten varmuudeks pizzaa 3 päivää... (Itsepäisyyspäivänä juhlallinen Presidentin Pizzavastaanotto.)

Et vietä pizzaperjantaita?!! PYHÄINHÄVÄISTYS. :curs:

Ai juma teidän juttuja, viinaa, hunajaa ja diapamia tautiin, sekä seksimukava patja:lol2:
Pitäisköhän kokeilla tuota Kairan reseptiä kun ei napit tehoa; itsehän otin kolmioyskänlääkettä töissä, mikä oli suuri virhe, koska nyt vaan pyörii päässä..

Ai juma teidän juttuja, viinaa, hunajaa ja diapamia tautiin, sekä seksimukava patja:lol2:

Vau, mun silmät on sensuroinu seksijutut aivan kokonaan! En oo nähny ku alkkohl ja ruokajuttuja.

Et vietä pizzaperjantaita?!! PYHÄINHÄVÄISTYS. :curs:

Anteeksi :nolo:

Ai saarioisten kinkkupitsaa?

Mäki otan mieluummin perjantain kalorit pitsan sijaan kolmentolpan kaljasta.

Minen ota kyllä kaljaakaan. Ja ikinä en oo Saarioisten moista roiskeläppää syöny... Vaan jauhelihamoista :D Mutta ei kiitos sitäkään nyt.

^^No mä jäin miettimään että mitä hittoa se tarkoittaa:lol2:

Back
Ylös Bottom