Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tämä ketju on paras kouluhommamotivaattori: "Ai saatana Suomessa kello on jo yli keskiyön, tässähän pitää vääntää kouluhommat pakettiin vielä!"

Tuli tuossa viikonloppuna käytyä baarissa ja tänään sekä eilen oli tullut monta kaveripyyntöä facebookiin todella hyvännäköisiltä naisilta. Ja nyt nää pyysi jo mukaan viettämään uuttavuotta. Mitäköhän siellä baarissa on tullut touhuttua?

Tästä sä päivä taas starttaa. Onneksi on tällä viikolla vain 4h koulua, eli huomisen jälkeen alkaa jo vkl. Olen ihan poikki jo valmiiksi.

Huomenta. Puoli 10 nukkumaan ja tunnin oon pyöriny sängyssä aivan virkeenä. Harvinaista mulle.

Huomenta. Aamulla viideltä treenaamaan (tarkoitus oli mennä vasta ennen kuutta) ja koska aikaa oli hyvin niin päälle sauna. Voiko arki tiistai paremmin alkaa, no ei voi.

Pakollinen mainos osuus. Ostin eilen maailmankaikkeuden parhaimmat talvikengät, aivan rock :rock: Olen rakastunut.

Vaikkei meillä ole enää kunnon nokiaa niin voimme olla ylpeitä Kuomasta :D

Kuoma%20Rocky.JPG

4778.jpg

Tälläisillä on jami menty 2 vuotta ja toimii niin perkeleen hyvin ;)

Hyi sssaatana ku tää kämpäs on kylmä.

4778.jpg

Tälläisillä on jami menty 2 vuotta ja toimii niin perkeleen hyvin ;)

Mulla on ollut kans hieman saman tyyppiset vuorelliset maiharit sivuvetoketjulla mutta kyllästyin vetoketjujen ja nauhojen kanssa räpeltämiseen. Pitää laitella moneen kertaan päivässä kuitenki ulkokenkiä jalkaan :)

Itte tuli ostettua talvikengät muutama viikko sitten. Kuitista kun tarkistin jälkikäteen hintaa, niin huomasin, että kengät kulkee tuotenimellä LOTHAR. Aika perverssi olo kun pistää jalan sisään.

http://www.jsteam.fi/www/order.php?af=2&card=51

Back
Ylös Bottom