Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Perkele. Siinä on teille pahuutta.

e. En voi ymmärtää miten joku säveltäjä voi onnistua noin hyvin työssään luomaan tollaisen fiiliksen.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Hengissä ollaan vielä!

Viimeisillä hengen pihisemisillään yrittää huudella sieltä, cannot hear! :lol2:

Toki ymmärrän, vaikka välillä vedänkin eron hyvän ja huonon vittuilun välille.

:lol2: Huono vittuilu = et ymmärtänyt ja osui omaan nilkkaan? :rolleyes: No huh, oompa ollu ilkiänä tännään, oikiasti oon hyvinki kiltti. :)

:lol2: Huono vittuilu = et ymmärtänyt ja osui omaan nilkkaan? :rolleyes: No huh, oompa ollu ilkiänä tännään, oikiasti oon hyvinki kiltti. :)

Osuuko vittuilu sillon omaan nilkkaan, jos ei ymmärrä koko vittuilua? Tässä on nyt joku jännittävä naisenlogiikka taustalla.

Huomenna avataan joulukalenterin
Olvi_OLUT_0.33_L_24pl_kori.jpg
ensimmäinen luukku!

Huomenna avataan joulukalenterin
Olvi_OLUT_0.33_L_24pl_kori.jpg
ensimmäinen luukku!

Mun mielestä tollasessa kalendaarissa pitäisi olla jopa 31 "luukkua".

Tuossa kalenterissa on se huono puoli, että saattaa tulla kurkittua luukkuihin etukäteen :D Joutuu ehkäpä kuukauden aikana ostamaan muutaman kalenterin tilalle :D

Mutta nyt nukkumaan nii jaksaa huomenna juhlia!

Vielä yksi kesäinen partybootyshaker-biisu ja sit paipai. :zzzz:

Vielä yksi kesäinen partybootyshaker-biisu ja sit paipai. :zzzz:

Kesällä toi tosiaan toi homobaarit mieleen. Jeesh ihan kiva letkeä kesäbiisi, ja tuotu kimmojakin kuvaan hämään todellista sanomaa...

Yön paras hetki: baari sulkeutuu. Wihuu! Ja vielä tunnin etuajoissa koska oli kuollutta.

Back
Ylös Bottom