Onneksi et ymmärrä, vittuilisit vielä enemmän...
Vittuilu on välittämistä :dance:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onneksi et ymmärrä, vittuilisit vielä enemmän...
Kyllä ny vähän tuntuu jumittavan.Tuleeks teilläki facebookissa error ku yritätte sinne mennä, ottaa muute päähän ku jäi keskustelu kesken :D
No eihän tuokaan vaadi kun bensaa ja tulitikkuja! jos se siintä on kiinni!
Mitä elli?
Onko nämä taas niitä horoskooppijuttuja, mistä en ymmärrä mitään?
Vittuilu on välittämistä :dance:

Onko horo-skooppi vähän niin kuin homotutka?
Hyvääpäs tässä, leffaa ja karkkia. Mukava päivä hyvän seuran, kivan puuhan ja ruuan parissa. +kahdet päikkärit
Mitäs efedriini?
Noh, mul on kaljaa. Sama asia. Otakko oluen? ÖrtghOn. Jokaisella löytyy horo-skoopin avulla omat horot ominaisuutensa. :lol2: Kaksosilla on kaksinverroin hauskempaa...
Vihdoin takas kassulla ja kamat hoidettu. Huomenna palautus ja vittuun täältä!
Oooh karkkiaNoh, mul on kaljaa. Sama asia. Otakko oluen? Ă–rtgh
Ephellä näyttää kalja irrottavan kielenkantimet. Muutaki ku örinää. Ei taida kyl vaatia enää montaa kaljaa, ku jää pelkäks epämääräiseks örinäks koko kommunikointi ennen sammahdusta.
Örinä ja sammaltaminen on kaks eri asiaa. Luulen, ett sun aivotoiminta töktöktöktökkii useamman kaljan jälkeen, jolloin kokonaiset sanat ei pääse aivoista suuhun asti, joten korvaat puhumisen örinällä.Höpöhöpö. Mä en kuulemma sammalla huonossakaan kunnossa!
Mä en tällä duunikoneella pysty kuuntelemaan enkä kattomaan mitää videopätkiä, joten vaikea sanoa.
No jaa. Musiikkipainotteisesti yöt menee kuitenki, ku hyräilen ja lauleskelen mitä sattuu. Jostain kumman syystä viime aikoina päässä on soinu virret ja toki joululaulut. Ehkä musta on tulossa uskovainen??nihkeetä... TODELLA nihkeetä!
Onko horo-skooppi vähän niin kuin homotutka?