Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Vittuilu on välittämistä :dance:

Se on, kultaseni, pitäisihän sinun sekin ymmärtää. :rolleyes:

Onko horo-skooppi vähän niin kuin homotutka?

On. Jokaisella löytyy horo-skoopin avulla omat horot ominaisuutensa. :lol2: Kaksosilla on kaksinverroin hauskempaa...

Hyvääpäs tässä, leffaa ja karkkia. Mukava päivä hyvän seuran, kivan puuhan ja ruuan parissa. +kahdet päikkärit
Mitäs efedriini?

Oooh karkkia :kuola: Noh, mul on kaljaa. Sama asia. Otakko oluen? Ă–rtgh

On. Jokaisella löytyy horo-skoopin avulla omat horot ominaisuutensa. :lol2: Kaksosilla on kaksinverroin hauskempaa...

Onko tissiDaiinallakin horoja ominaisuuksia??? Häh? Ei voi olla.. Noniijjustiisa. Ja oot oikeassa noiren kaksosten suhteen... Mitä vittua. Mulla mitään suhteita ole. Tuplaörgh

Ephellä näyttää kalja irrottavan kielenkantimet. Muutaki ku örinää. Ei taida kyl vaatia enää montaa kaljaa, ku jää pelkäks epämääräiseks örinäks koko kommunikointi ennen sammahdusta.

Vihdoin takas kassulla ja kamat hoidettu. Huomenna palautus ja vittuun täältä!

Olin unohtanu jo koko teude-raukan ja ajattelin jo et sudet söi sut. :lol2: :tanssiisusienkanssa:

Ephellä näyttää kalja irrottavan kielenkantimet. Muutaki ku örinää. Ei taida kyl vaatia enää montaa kaljaa, ku jää pelkäks epämääräiseks örinäks koko kommunikointi ennen sammahdusta.

Höpöhöpö. Mä en kuulemma sammalla huonossakaan kunnossa!

Höpöhöpö. Mä en kuulemma sammalla huonossakaan kunnossa!
Örinä ja sammaltaminen on kaks eri asiaa. Luulen, ett sun aivotoiminta töktöktöktökkii useamman kaljan jälkeen, jolloin kokonaiset sanat ei pääse aivoista suuhun asti, joten korvaat puhumisen örinällä.

Mistä tuliki mieleen, ett joko mä en ymmärrä suomea tai sitte ne teinipojat eivät puhuneet sitä kunnolla, koska työmatkalla ohittaessani lauman teinejä en tajunnu yhtään mitään, mitä ne puhu. Ja miksi oletan, että puhuivat suomea? Koska ainoa ymmärrettävä sana oli "vittu" - yllättäen. Kovasti kuului suhinaa, mutta sanoista ei ottanu selvää. Kai ne toisiaan kuitenki ymmärs?

Diggaileeko sommarin eukko tollasta vähän rujompaa teknistä döödistä? :rock: :kippis1:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
nihkeetä... TODELLA nihkeetä!
No jaa. Musiikkipainotteisesti yöt menee kuitenki, ku hyräilen ja lauleskelen mitä sattuu. Jostain kumman syystä viime aikoina päässä on soinu virret ja toki joululaulut. Ehkä musta on tulossa uskovainen??

Back
Ylös Bottom