Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Sää täällä on huono. Toivottavasti näen auringon pian :D
flags_0.jpg

Murteesta päätellen jätkä taitaa olla Mick Dundee.
crocodile_dundee_.webp

Sokeria sun tankkiis. Jos ei riitä niin kusen sun kypärään.

Vehkeet on lukkojen takana ja kypärät vaatehuoneen ylähyllyllä, et ylety sinne. Tosin sä olet siitä poikkeuksellinen daami että taidat omistaa erinäisiä työkaluja.

Lähti hiusten ja kaikkien muiden ihokarvojen kanssa samalla :) Alopecia areata universalis on taudin nimi eli kokovartalon pälvikalju.

Oot jo kolmas ihminen, jolta tiedän lähteneen kaikki kehon karvat. Eiks noiden pitäny olla aika harvinaisia juttuja? :)

Oot jo kolmas ihminen, jolta tiedän lähteneen kaikki kehon karvat. Eiks noiden pitäny olla aika harvinaisia juttuja? :)

Juu samaa mieltä. Ite tunnen tosin kaksi ja nyt foorumilla kolmas. Ekan kohdalla en heti hiffannut, tajusin vasta kun ei ollu ees kulmakarvoja..

Treeniä vedetty jälleen ja hyvät fiilikset! Kuritin jalkoja ihan senki uhalla, että ne kipeilee taas seuraavat puoli viikkoa... Kipu kasvattaa luonnetta! :rock:

Motivation!

Ois kiva osata käyttää lihaksiaan temppuiluun... :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Taas sitä on kuritettu jalkoja.. :rolleyes:

Mä oon kurittanut mun mahaa, kun olen pitänyt sen kurnivaisena jo melko pitkään. Kohta palkitsen tuon suuren ystäväni oluella ja makkaralla.

Mä oon kurittani vaan veekäyrää. Vitutukseen ei kuole.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Jeah, tein sen! Tuo viettelysten sohva meinas anastaa mun reenin kokonaan, mutta pääsinpäs irti siitä. Uudella salilla tuntuu, et kaikki tuijottaa ja et muut mimmit on hirveen pieniä neitokaisia...tunnen itteni jotenki karskiksi siellä =( Onneks sunnuntaina on selkäpäivä vanhalla salilla. Rokrok! Ja sokolaatia päälle!

Varmasti jaksa nostaa sinut ihan helposti, mutta sä et saa mua ylös senttiäkään. Eli olen vahvempi. Örgh

Ylipaino ei ole ylivoimaa. :rolleyes:

Back
Ylös Bottom