Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ja susta tulee isona sellanen lastenkasvattaja ihan vakituiseen jos tuolta tärppää? Jos näin on, niin onneks olkoon :)

Äippäloman sijaisuus mutta sekin olisi mucho bueno, omat ja naapurin lampaat sekä sata jänistä. Ainakin. Kolme oli otettu haastoon, olen siis hetkellisesti ollut top kolmessa :D

En yhtään tajua mistä mun vieruskaverille tuli mieleen tokaista että 'olen pikkasen väsynyt huonoihin vitseihin':confused:
Koskahan mä saan lähdöt liian huonojen juttujen takia.. Meidän oman firman pomo tuli asiakkaan pomojen kanssa ruokalassa vastaan ja vahingossa spontaanisti totesin 'Voi ei' kun näin sen movemberit. 'Kiitos' vastasi hän ja se asiakkaan pomo totesi että jaaha, 'vaahtokarkilla' on taas kohtelias päivä menossa. Onneksi näillä kaikilla on pitkän pinnan päivä menossa:D

Ensin kun on selvitty selkävaivoista, on sitten rinnan vuoro. Hankala sanoa johtuuko kivuliaisuus viikonloppuna vartaloon saaduista potkuista vai venähtikö rinta siinä rytäkässä. Ainakin penkin tekeminen jäi puolitiehen. Tää on niin tätätätätä.

Äippäloman sijaisuus mutta sekin olisi mucho bueno, omat ja naapurin lampaat sekä sata jänistä. Ainakin. Kolme oli otettu haastoon, olen siis hetkellisesti ollut top kolmessa :D
Noni :D Vähintään pronssinen mitali on siis taattu. Mitä oon tutkaillu, niin aika paljon näyttää olevan sijaisuuksia tarjolla, ja tosi vähän täysin vapaita virkoja.

Pakko myöntää, että on kyllä ollu jonkunnäkönen vitutusviikko itellä menossa. Tääl työkomennuksella hajoillu, ku ei oo päässy lenssun takia reenaan, joten illat menny lähinnä töllön ääressä, pyh.

Onneks kohta pääsen kotiin, joten hyvää viikonloppua sentään minulle :) ja teille :D

Noni :D Vähintään pronssinen mitali on siis taattu. Mitä oon tutkaillu, niin aika paljon näyttää olevan sijaisuuksia tarjolla, ja tosi vähän täysin vapaita virkoja.

Virkoja on kyllä tosi vähän auki, kyllä ne on suurin osa noita viransijaisuuksia, mikä toki käy mulle aivan hyvin :)

Mä haluun kotiin. Mä haluun kotiin. Mä haluun kotiin. Äh.

Huh, kotona. Mulla oli eilen penkkipäivä, oikeen silleen virallisesti koska tein elämäni ekaa kertaa oikeeta penkkiä. Meinasin tulla hehkuttamaan sitä tänne, mutta en jaksanu. Tuntui muuten ihan kivalta! Mikään paikka ei kipuillu. Ainut harmillinen juttu oli, kun ei ollu varmistusrautoja eikä kehannu tappiin asti vetää =(. Tähän asti menty kässäripenkkiä + laitteilla jne. Hauberipäivä kuuluu selkäpäivään, joten sitä ei hehkuteta.

does-this-chair-make-my-ass-look-big.webp

Like this ?

Back
Ylös Bottom