Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

iPhonen omistajat hoi!

Yhtäkkiä iphonen ylhäällä oleva lukitusnäppäin ei toimi. Se on kai jotenkin jumissa tms. tai en tiedä, mutta siitä ei siis voi painaa joten kännykkää ei saa näppäinlukkoon. Yritin pitkillä kynsillä vetää, mutta ei se tuosta tunnu nousevankaan. Mitään likaakaan ei välissä näy, ja miten olisi sinne mitään oikein päässytkään, suojakuorissaan kun sitä pidän. Samoin kotinappula jumittaa ja pahemman kerran, usein ei ota mitään kontaktia. Uudelleen kalibroimalla pari krt päivässä se kuitenkin taas vähän aikaa toimia. Mitä tuolle nyt voi/pitää tehdä? En ole sitä pudottanut koskaan pahemmin tai mitään, ja ei se ole kuin päälle vuoden vanha... Uuden puhelimen ostoon vai?

Frendillä meni just takuuhuoltoon vastaavan jumin takia. Se lukitusnäppäin oli täysin jumissa, mitään likaa tms. ei siinä välissä näkynyt, mutta huoltoon oli kiikutettava. Oli muuten viimeinen päivä ennen takuun umpeutumista. Kävi tsägä. Itsellä kotinäppäin temppuili kanssa, takuusta tuli uusi puhelin takaisin. Kannattaa ainakin yrittää itkeä virhevastuun piikkiin, kyllä tuon hintaisen puhelimen pitää kestää se pari vuotta.

Oma laturi hajosi kolmen vuoden jälkeen (1v takuu) ja lupailivat uutta tilalle ihan virhevastuun piikkiin. Kyse siis tietsikasta, mutta ei kait sillä niin suurta merkitystä.

Voinko paistaa 400g naudan paistijauhelihan, viimeinen käyttöpäivä 28.11 mutta katoin nii oli harmaantunut pinnasta jonkinverran ja haistelin niin ehkä aivan hieman oudolle tuoksahti. Delaanko jos nyt paistan ja vedän huiviin vai annanko koiralle?

Voinko paistaa 400g naudan paistijauhelihan, viimeinen käyttöpäivä 28.11 mutta katoin nii oli harmaantunut pinnasta jonkinverran ja haistelin niin ehkä aivan hieman oudolle tuoksahti. Delaanko jos nyt paistan ja vedän huiviin vai annanko koiralle?
Anna mennä vaa, ei sitä ittekkää oo vielää tuoho kuollu :)

Muuten, tosta mitä jo aiemmin kyselin. Iphonen lukitusnäppäin ei siis toimi ja samoin kotinäppäin jumittaa tosi paljon ja usein (kiva kun usein puhelimeen ei saa kontaktia sitten millään nykyisin) Puhelin siis ostettu DNA:n kytkykaupalla 24kk sopimus vuosi sitten syyskuussa. En muutenkaan ole ollut ihan täysin tyytyväinen itse luuriin, joten onkohan mahdollista lopettaa kytkykauppaa tässä tilanteessa? Eli DNA saa temppuilevan puhelimen eikä toimita mulle uutta/korjaa sitä ja mä lopetan maksamisen. Mahdollista?

Muuten, tosta mitä jo aiemmin kyselin. Iphonen lukitusnäppäin ei siis toimi ja samoin kotinäppäin jumittaa tosi paljon ja usein (kiva kun usein puhelimeen ei saa kontaktia sitten millään nykyisin) Puhelin siis ostettu DNA:n kytkykaupalla 24kk sopimus vuosi sitten syyskuussa. En muutenkaan ole ollut ihan täysin tyytyväinen itse luuriin, joten onkohan mahdollista lopettaa kytkykauppaa tässä tilanteessa? Eli DNA saa temppuilevan puhelimen eikä toimita mulle uutta/korjaa sitä ja mä lopetan maksamisen. Mahdollista?

Epätodennäköistä ellei jopa mahdotonta.

Miksi molempien käsieni nimettömät ovat välillä tunnottomia ? Sormenpäästä, siitä viimeisestä nivelestä eteenpäin siis. Lisäksi sormenpäät ovat valkoiset, muu osa kädestä on normaalin värinen.

Miksi molempien käsieni nimettömät ovat välillä tunnottomia ? Sormenpäästä, siitä viimeisestä nivelestä eteenpäin siis. Lisäksi sormenpäät ovat valkoiset, muu osa kädestä on normaalin värinen.
Sulla ei veri kierrä. Vituttaako :D

thyer, mutta se ei ole terveellistä. Miten pääsen VIP?
flags_0.jpg

Ei mitenkään. Vipit on nyt täynnä..

tai sitten...

228595_259035107533616_164995249_n.jpg

Kenen maalaama taulu ja jos joku sattuisi vielä tietämään taulun nimen? Ja en ole hankkimassa itselleni, alkoi vain kiinnostamaan kun olen muistaakseni erään lapsuudenystäväni kotona nähnyt samanlaisen.

Anteeksi anteeksi anteeksi että spämmään nyt kaikille puolille, mutta telepuoli on tähän aikaan ihan kuollut, ja pari h sisällä menen asioille niin tarvitsen nyt vähän alustavaa neuvoa.

Eli siis minulla on DNA:lta päälle vuosi sitten kytkykaupalla ostettu iphone. No, nyt kuitenkin lukitusnäppäin ei toimi ollenkaan ja kotinäppäin temppuaa tosi usein, eli toisin sanoen usein kiireessä puhelimeen ei saa mitään kontaktia, ja saa pitää kotinäppäintä sen 20 s pohjassa. Ja tuota ei saa luonnollisestikaan lukkoon. Itse en ole puhelinta mitenkään rikki saanut, ei ole pahemmin koskaan pudonnut ja kyllä sen ulkoisestikin huomaa että on täysin naarmuton. Mutta siis kun kuulema vaikka puhelin rikkoontuu, ei kytkyä voi purkaa, niin tuli mieleen että onkohan tässä kohden mahdollisuuuta muuttaa kytkykauppaa (/ottaa uusi) siten että se koskisi 5 -mallia? Tai siis mitä netistä olen lukenut, niin saisin joka tapauksessas luultavasti uuden puhelimen DNA:lta juurikin tuon vian takia. (toisaalta, takuuhan ei ole voimassa, joten meneekö kotivakuutukseen sitten vai miten?) KK-maksu rukattaisiin sitten sen suhteen toki uusiksi ja sopimusaika alkaisi alusta, mutta onkohan moinen mahdollista?

Tuli vain mieleen tuollainen vaihtoehto, mutta jos ei kerta onnistu niin mitä teen tämän kanssa, kun kytky voimassa, ja kännykkä reistailee. Eli pitääkö turvautua DNA-liikkeeseen vai kotivakuutukseen, ja miten tuon kytkymaksun käy? Maksanko sen omasta pussista kuitenkin pois, vai vakuutus? Ja painotan että omilla toimilla en ole kapulaa hajottanut, mutta penteles kun takuuaika meni pari kk sitten...

Tuli vain mieleen tuollainen vaihtoehto, mutta jos ei kerta onnistu niin mitä teen tämän kanssa, kun kytky voimassa, ja kännykkä reistailee. Eli pitääkö turvautua DNA-liikkeeseen vai kotivakuutukseen, ja miten tuon kytkymaksun käy? Maksanko sen omasta pussista kuitenkin pois, vai vakuutus? Ja painotan että omilla toimilla en ole kapulaa hajottanut, mutta penteles kun takuuaika meni pari kk sitten...

http://www.iltalehti.fi/digi/2012040415377759_du.shtml
Lue toi, ota yhteyttä DNA-liikkeeseen ja kato mitä sanovat.

http://www.hs.fi/fingerpori/s1305623391799?ref=fb-share

Onko tuossa nyt jotain sen syvällisempää vitsiä? Vain pelkästään ihmisten vertailu?

En nyt tiedä ymmärsinkö mitä itse tarkoitit viestilläs ja olitko siis jo ymmärtänyt poinitin, mutta taitaa liittyä siihen, että Jeesus puhu kaikesta aina vetauskuvien/esimerkkien avulla. Ei kuitenkaan ihan tommosta suoraa vertailua harrastanut. :D

Voiko olla mahdollista, että vatsa on vieläkin kipeä siitä, että söin 250g tuulihattuja ja 100g valkosuklaacashewpähkinöitä hetkessä, vai pitäisikö hakeutua lääkäriin jos siellä olisi jokin vakavampi probleema?? Aamuisin ja salilla kipua ei ole :D

Voiko olla mahdollista, että vatsa on vieläkin kipeä siitä, että söin 250g tuulihattuja ja 100g valkosuklaacashewpähkinöitä hetkessä, vai pitäisikö hakeutua lääkäriin jos siellä olisi jokin vakavampi probleema?? Aamuisin ja salilla kipua ei ole :D

Miten kauan tota on jatkunu ja onko muita oireita?

Back
Ylös Bottom