Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Olikos tänään tämä seksiä viiksekkään miehen kanssa päivä? Ihmekkään, kun olen saanut tulisia katseita tämänpäivän aikana..

Todellisuudessa olen nojannut koko päivän firman aulassa oven edessä, mutta kukaan ei ole noteerannut millään tavalla..

Päivystys jatkukoon. Vielä on aikaa sellaiset vajaa 6h! :dance2:

Oppilaatko taas perseilee?

Ei mitään normaalista poikkeavaa. Sellaista perusmeininkiä. Heitellään kaveria vähä tavaroilla päähän, mäiskitään turpaan tai täysillä toista käteen niin että saadaan aikaiseksi vähän "puujalka"-efektiä. Sit voi sohia tyttöjä saksilla, hyppiä pöydillä, hermostuttaa tanssinopettaja ja kieltäytyä menemästä ulos. Tänään ekstraspecialina pikkupoika jota melkein löin ovella päähän kun se oli linnottautunu siihen komeron oven taakse itkemään. Tää on ollu tällanen "oletko nyt ihan varma sittenkään?" -viikko. Vielä ehtis vaihtaa alaa.

Jumaliste pakko vähentää tota maidon lipittämistä, tuli pikkasen kiire tänään ku himaan kävelin. Saa muutenkin jatkuvasti ravata vessas :D

Mut joo asiasta kolmanteen; viikonloppu alko :)

Jumaliste pakko vähentää tota maidon lipittämistä, tuli pikkasen kiire tänään ku himaan kävelin. Saa muutenkin jatkuvasti ravata vessas :D

Mut joo asiasta kolmanteen; viikonloppu alko :)

Käyn kusella päivässä 5-20 kertaa, eilen illalla kävin 10 kertaa 4 tunnin aikana.

Ei mitään normaalista poikkeavaa. Sellaista perusmeininkiä. Heitellään kaveria vähä tavaroilla päähän, mäiskitään turpaan tai täysillä toista käteen niin että saadaan aikaiseksi vähän "puujalka"-efektiä. Sit voi sohia tyttöjä saksilla, hyppiä pöydillä, hermostuttaa tanssinopettaja ja kieltäytyä menemästä ulos. Tänään ekstraspecialina pikkupoika jota melkein löin ovella päähän kun se oli linnottautunu siihen komeron oven taakse itkemään. Tää on ollu tällanen "oletko nyt ihan varma sittenkään?" -viikko. Vielä ehtis vaihtaa alaa.
Ihan mielenkiinnosta - jos saanee kysyä, mutta ootko jonkun tarkkiksen opettaja? Kuulostaa aika vilkkailta penskoilta.

Kunpa sitä olisi vielä lapsi :( Ei olisi huolen häivää mistään ja saisi tehdä mitä mieli tekee!

Voihan rutto tätä lääke:urjo:, no onneksi on puoli litraa jäätelöä tuossa, ihme jos ei kohta olo parane! :D Ja on kuitenkin perjantai & voi ottaa rennosti. :)

Ei mun nuoruudessa vaan. Sillon ku mää olin nuori niin opettajaa kunnioitettiin, tehtiin välitunnilla käpylehmiä ja navetta palo joka yö. Laita kuriin ne pikku perkeleet.

Näin muuten ehkä kuukaus sitte kaupassa mun ekaluokan opettajaa, juteltiin hetki. Mukava ihminen yhä :)

Tuli ihan mieleen omaluokka tai no muutama tyyppi sieltä ainoo ero vaan on se, että teot on enemmänkin puheita ja puheetkin on tosi korkeaa luokkaa mm. "vittu" "haista paska" "ei kiinosta" "vittu mitä paskaa" jne... tai sit ollaan vaan hiljaa ja nukutaan tunneilla

Eli näemmä jotkut osaavat vielä hieman vanhempanakin riehua...

Mua alkaa vähän hirvittää nää uudet uljaat sukupolvet.

Tästä tuli mieleen kun serkku jakoi postia, niin pojan klopit olivat keksineet postipatelle kunnon jekun:

Olivat laittaneet postilaatikon pohjalle radiopuhelimen, ja kun serkku meinasi laittaa postit luukkuun joku kloppi huusi puhelimeen että HOMO! Serkku aivan äimän käkenä että mistä vitusta tuo ääni tulee, ja hetken pälyiltyään huomasi radiopuhelimen siellä laatikossa. Nähtyään tän rupes hymy tulemaan huulille ja sitten kuuluu puhelimesta: "vittuako hymyilet hintti!" Siinä vaiheessa nauru yltyi hillitsemättömäksi :D Ikää klopeilla arviolta 7-12 vuotta :D

- - - Updated - - -

Hei perkele, hyvät viikonloput jokaiselle! :)

Samat sulle! :D

Näin muuten ehkä kuukaus sitte kaupassa mun ekaluokan opettajaa, juteltiin hetki. Mukava ihminen yhä :)
Mun ekan luokan opettaja oli uskovainen kusipää. Ei mekään ihan helppoja penskoja oltu, mutta se muija oli ihan seko. Raamattu taidettiin käydä kokonaan läpi ekan ja tokan luokan aikana, kun tää jeesusihminen oli meitä kaitsemassa.

Mun ekan luokan opettaja oli uskovainen kusipää. Ei mekään ihan helppoja penskoja oltu, mutta se muija oli ihan seko. Raamattu taidettiin käydä kokonaan läpi ekan ja tokan luokan aikana, kun tää jeesusihminen oli meitä kaitsemassa.
Se on kyllä jännä, että sitä Raamattua pitää tunkee ihmisille vaikka väkisin. Ei toi kyllä varmaan enää onnistuis, en ainakaan usko.

Back
Ylös Bottom