Oppilaatko taas perseilee?Revin kynnet irti juurineen ja vedän sen jälkeen ranteet auki banaanilla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oppilaatko taas perseilee?Revin kynnet irti juurineen ja vedän sen jälkeen ranteet auki banaanilla.
Oppilaatko taas perseilee?

Jumaliste pakko vähentää tota maidon lipittämistä, tuli pikkasen kiire tänään ku himaan kävelin. Saa muutenkin jatkuvasti ravata vessas :D
Mut joo asiasta kolmanteen; viikonloppu alko![]()
Ihan mielenkiinnosta - jos saanee kysyä, mutta ootko jonkun tarkkiksen opettaja? Kuulostaa aika vilkkailta penskoilta.Ei mitään normaalista poikkeavaa. Sellaista perusmeininkiä. Heitellään kaveria vähä tavaroilla päähän, mäiskitään turpaan tai täysillä toista käteen niin että saadaan aikaiseksi vähän "puujalka"-efektiä. Sit voi sohia tyttöjä saksilla, hyppiä pöydillä, hermostuttaa tanssinopettaja ja kieltäytyä menemästä ulos. Tänään ekstraspecialina pikkupoika jota melkein löin ovella päähän kun se oli linnottautunu siihen komeron oven taakse itkemään. Tää on ollu tällanen "oletko nyt ihan varma sittenkään?" -viikko. Vielä ehtis vaihtaa alaa.
Käyn kusella päivässä 5-20 kertaa, eilen illalla kävin 10 kertaa 4 tunnin aikana.
Ihan mielenkiinnosta - jos saanee kysyä, mutta ootko jonkun tarkkiksen opettaja? Kuulostaa aika vilkkailta penskoilta.
Ei mitään normaalista poikkeavaa. Sellaista perusmeininkiä. Heitellään kaveria vähä tavaroilla päähän, mäiskitään turpaan tai täysillä toista käteen niin että saadaan aikaiseksi vähän "puujalka"-efektiä. Sit voi sohia tyttöjä saksilla, hyppiä pöydillä, hermostuttaa tanssinopettaja ja kieltäytyä menemästä ulos. Tänään ekstraspecialina pikkupoika jota melkein löin ovella päähän kun se oli linnottautunu siihen komeron oven taakse itkemään. Tää on ollu tällanen "oletko nyt ihan varma sittenkään?" -viikko. Vielä ehtis vaihtaa alaa.
Tavallinen ykkösluokka.
Mua alkaa vähän hirvittää nää uudet uljaat sukupolvet.Tavallinen ykkösluokka.

Ei mun nuoruudessa vaan. Sillon ku mää olin nuori niin opettajaa kunnioitettiin, tehtiin välitunnilla käpylehmiä ja navetta palo joka yö. Laita kuriin ne pikku perkeleet.Ei mitään normaalista poikkeavaa. Sellaista perusmeininkiä. Heitellään kaveria vähä tavaroilla päähän, mäiskitään turpaan tai täysillä toista käteen niin että saadaan aikaiseksi vähän "puujalka"-efektiä. Sit voi sohia tyttöjä saksilla, hyppiä pöydillä, hermostuttaa tanssinopettaja ja kieltäytyä menemästä ulos. Tänään ekstraspecialina pikkupoika jota melkein löin ovella päähän kun se oli linnottautunu siihen komeron oven taakse itkemään. Tää on ollu tällanen "oletko nyt ihan varma sittenkään?" -viikko. Vielä ehtis vaihtaa alaa.

Ei mitään normaalista poikkeavaa. Sellaista perusmeininkiä. Heitellään kaveria vähä tavaroilla päähän, mäiskitään turpaan tai täysillä toista käteen niin että saadaan aikaiseksi vähän "puujalka"-efektiä. Sit voi sohia tyttöjä saksilla, hyppiä pöydillä, hermostuttaa tanssinopettaja ja kieltäytyä menemästä ulos. Tänään ekstraspecialina pikkupoika jota melkein löin ovella päähän kun se oli linnottautunu siihen komeron oven taakse itkemään. Tää on ollu tällanen "oletko nyt ihan varma sittenkään?" -viikko. Vielä ehtis vaihtaa alaa.
Viimeksi kun tuurasin yhden ykkösluokan opea niin yksi niistä pikkukullanmuruista läimäytti mua perseelle. Kovin aikaisin nuokin hommat aloitetaan nykyään :wtf:Tavallinen ykkösluokka.
Mua alkaa vähän hirvittää nää uudet uljaat sukupolvet.
Hei perkele, hyvät viikonloput jokaiselle!![]()
Mun ekan luokan opettaja oli uskovainen kusipää. Ei mekään ihan helppoja penskoja oltu, mutta se muija oli ihan seko. Raamattu taidettiin käydä kokonaan läpi ekan ja tokan luokan aikana, kun tää jeesusihminen oli meitä kaitsemassa.Näin muuten ehkä kuukaus sitte kaupassa mun ekaluokan opettajaa, juteltiin hetki. Mukava ihminen yhä![]()
Se on kyllä jännä, että sitä Raamattua pitää tunkee ihmisille vaikka väkisin. Ei toi kyllä varmaan enää onnistuis, en ainakaan usko.Mun ekan luokan opettaja oli uskovainen kusipää. Ei mekään ihan helppoja penskoja oltu, mutta se muija oli ihan seko. Raamattu taidettiin käydä kokonaan läpi ekan ja tokan luokan aikana, kun tää jeesusihminen oli meitä kaitsemassa.